96. GÜN (55 kg)

Bu sabah tartıldım. Uzun zamandır tartılmıyordum. Takip edenler bilir 19 Şubat başlangıç günümde 55 kg'dım. Bugün de 55 kg :) Yani 3 aydır kilomu koruyorum. Bazı günler az yedim, bazı günler çok yedim ama bunu dengelemeyi her zaman başardım. Siz de nasıl yaptığımı öğrenmek istiyorsanız 1. günden itibaren zaman ayırıp günlüğümü okuyun ve nelere dikkat ettiğime, ayrıntıların nerelerde saklı olduğuna bir bakın. Hiç bir şey kolay değildir, özellikle de kiloyu korumak! Kilo vermek bile daha kolaydır...Hatta ayrıntı vermem gerekirse kullandığım profesyonel cihaza göre 19 Şubat'ta yağ oranım %21,6 idi, bugün ise %21.4 yani gerçekten kilomu korumuşum. Bu oran eskiden %18-19'larda idi ama tabi ben o zamanlar daha hereketli, dans eden ve yürüyüş yapan bir kadındım :) Yaşıma göre olması gereken yağ oranım %21-33'dür ancak %33'e yakın yağ oranı biraz kilo vermeyi gerektirir.

08.00
1 bardak süt

09.30
2 dilim Wasa
1 dilim kaşar peyniri
Kahve

Arkadaşımın ofisinde en sevdiğim yiyeceklerden biri vardı, dayanamadım çok yedim...

13.00
12 kaşık dolusu kısır (hayatta hayır diyemeyeceğim yiyeceklerden biri)

Arkadaşımıza yemeğe davetliyiz...

19.00
1 porsiyon soğan kebabı (daha önce de yemiştik, arpacık soğanların içine minik köftecikler koyularak yapılan yöresel bir yemek. Pişmiş soğanı çok severim, hafif tatlımsı lezzetine bayılıyorum.)
Bol yeşil salata
1 kase cacık
Sanırım ekmek yemedim çünkü not almamışım

En sevdiğimiz diziyi (Muhteşem Yüzyıl) izlerken çay içtik...

21.00
2 bardak çay (şekersiz)

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Güzel yemeklerle dolu ve ölçüm açısından güzel bir gün oldu :)

25 Mayıs Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...