88. GÜN

Yine bir Salı günü yollara düştük hava çok güzel sanırım bu sefer yaz geldi :)

07.30
3/4 simit
2 kibrit kutusu kadar beyaz peynir

09.30
1'er kupa çay ve kahve

13.30
1 kase yoğurt çorbası
2 kaşık kıymalı ıspanak
3 kaşık tavuklu mantar
4 kaşık dolusu nohutlu pirinç pilavı
1 dilim tam buğday ekmeği

16.30
2 adet kuru kayısı
Yeşil çay

18.00
1/2 paket domatesli Gran Pavesi

Etiler'de her salı Ulubey'de yemek yiyoruz. Geçen hafta mantı yemiştim bu sefer başka birşey yemek istiyorum. Bu arada hava nedense çok soğumuş, ince giyindiğim için çok üşüdüm...Çorba içmek istiyorum!

19.30
1 kase mercimek çorbası
1 porsiyon (7 adet) etli yaprak sarması (çok baharatlıydı, severim ama midemi rahatsız etti)
1-2 kaşık kadar yoğurt (sarmanın yanında)

Bugün sabah aldığımız bir haberle çok üzüldük. Kayınvalidem tam iyileşti derken ani bir felç geçirdi :( acilen hastaneye gidip ziyaret edeceğiz...

22.00
10 adet yeşil erik
3 parça bitter çikolata

Yaklaşık 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Sağlıklı beslendiğim bir gün oldu. Çok güzel ev yemekleri yedim. Moral bozukluğundan gece gece çikolata da kaçtı. Neyse ki bitter çikolata sadece 3 parça kalmış, sütlü çikolata yemem zaten...
Kayınvalidemi sadece eşim gördü, bilinci yerinde ama sağ tarafını kullanamıyor :(

17 Mayıs Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinieiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...