76. GÜN

Bugün evden getirecek yemeğim kalmadı. Yoğun da bir gün, zamanımı iyi ayarlamam gerekiyor...

08.00
1 bardak süt

09.30
2 dilim Wasa
1 dilim kaşar peyniri
Kahve

12.00
1 kase mercimek çorbası
1 tane karnıyarık(çok severim)
3 kaşık pirinç pilavı
1 kase naneli cacık

Bu kadar yağlı yedikten sonra uzun zaman acıkmam ben artık. Genelde hafif yemeye alışkın olduğum için dışardan sipariş verdiğim günler uzun süre tok kalıyorum.

13.00
Lipton elmalı tarçınlı çay

17.30
1 adet kivili activia yoğurt

Eşim bu akşam yok ben de evde ne varsa kalanları yedim :)

20.30
1/2 kase yoğurt çorbası
1 dilim ıspanaklı börek
2 kaşık bamya

22.30
15 tane yeşil erik
8-10 tane çilek

Genelde akşamları bayanlar meyve yıkayıp hazırlar getirir, bizim evde tam tersidir. Eşim meyveyi o kadar çok sever ki sağolsun hazırlar getirir :)Bir de erikleri bu kadar tuzlayıp yemese! Ben tuzlamıyorum, eriği tuzsuz yiyin lütfen...

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Çorba nihayet bitti! Yoğurt çorbası yapınca hepsini ben yiyorum çünkü eşim ağzına bile sürmez. Malesef çok şey kaçırıyor...Öğle yemeğim kızartma olduğu için biraz yağlıydı ama arada bir yediğim bir yemek olduğu için sorun değil. Karnıyarık yediğim sayılıdır heralde. Yılda 5'i geçmez sanırım...Eskiden evde kendim de yapardım ama artık hiç bu kadar uğraştırıcı yemekler yapmaya vaktim yok...

5 Mayıs Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...