84. GÜN

Berra ile başlayan bir güne daha merhaba! :) Teyzesinin peri kızı...

08.30
1 fincan süt

10.00
2 dilim Wasa(ben de buna taktım :)
1 dilim kaşar peynir
Kahve

Cuma günleri yarım gün çalışıyorum. Bu Cuma diyetisyen bir arkadaşımla yemek yiyeceğiz. Bağdat Caddesi'ne gidiyorum...

14.00
1 adet Cheeseburger- Günaydın

14.30
1 adet limonlu lokum
Az şekerli Türk kahvesi

19.00
1 kase ekşili köfte (4-5 minik köfte)
Fırında patates (1 orta boy patates kadar)
7 kaşık dolusu çoban salata
1 dilim ekmek (salatanın suyuna batırdım, her zaman yapmamaya çalışırım çünkü bütün yağ suyunda kalıyor. ama bütün tatların karıştığı en lezzetli kısım da burası)

21.00
15 tane yeşil erik
22.00
1 adet Eti Browni intense (Demet Evgar Eti Browni intense reklamlarında tam olarak yenirken yaşanan duyguyu başarıyla ifade ediyor :)
1 fincan yeşil çay

Yaklaşık 1,5 litre su

Günün değerlendirmesi :
Bugün canım çok tatlı istedi, tatlıyla aram olmadığı için 1 küçük paket Eti Browni intense yemem yeterli oldu. Yine beslenme örüntüsü bakımından oldukça dengeli bir gündü.

13 Mayıs Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...