73. GÜN

Çok uzun zamandır ilk kez bir Pazartesi dinç uyandım. Sanırım Cumartesi erken uyumam ve Pazar evden çıkmamam sayesinde dinlenmiş oldum.

08.00
1 bardak süt

09.30
2 dilim tam buğday ekmeği
1 dilim kaşar peyniri
Kahve

11.00
1 adet kuru erik

14.30
7-8 kaşık z.yağlı bamya
1 dilim tam buğday ekmeği

19.30
1 adet muz

Bu akşam kayınvalidem hastaneden taburcu oldu onu ziyarete Kadıköy'e gideceğiz. Oraya gidince genelde Hasanpaşa'da Güler Osmanlığı Mutfağı'nda yemek yeriz. Geleneksel Osmanlı yemekleri yapılan küçük ama ünü büyük bir restorant...


20.30
1 kase süpriz çorba (hep böyle söylüyorlar)
1 adet zeytinyağlı enginar(patatesleri yemedim)
3 adet zeytinyağlı yaprak sarması

23.00
3 kaşık süzme yoğurt (bu ne kadar lezzetli bir yoğurt hımmmmmm)

Toplam 1,5 litre su

Günün değerlendirmesi :

Bugün çok düşük kalorili ve sebze ağırlıklı beslendim gayet iyi oldu :) Ayrıca geçen Cuma 55,2 kg çıktığımda çok sevinmiştim. Acaba yanlış olabilir mi diye şüphelenip bugün bir daha tartıldım. Yine aynı çıktı :) Yani Antalya kalorilerine kesinlikle veda etmişim...

2 Mayıs Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...