93. GÜN (FB'nin şampiyonluk günü)

Pazar sabahı sevdiğim kadar geç kalkamadım çünkü kahvaltıya kardeşime gideceğiz. Hala buzdolabımız bozuk ve artık bomboş...

11.00
1 adet rafadan yumurta (çok severim)
3-4 dilim sucuk (dikkat ettim de son zamanlarda ne kadar sık sucuk yiyorum)
1 dilim beyaz peynir
1 parça Kars örgü peyniri
1/2 simit
Salatalık, domates
3 tane iri yeşil zeytin
2 dilim ekmek

12.30
1 fincan kahve

Eve döndük ve buzdolabı tamircisi çağırdık (nihayet!) Bu 2. usta motorun bozuk olmadığını sadece tıkanıklık olduğunu söyledi. 1 saatte tamir etti ve dolabımız iyileşti :) sadece 150 TL verdik çok mutluyum. Şimdi buzdolabını içini-dışını baştan aşağı temizlemem gerek...

Tipik bir Pazar gününde olduğu gibi hafta içi yemeklerimizi hazırladım. Bu akşam Fenerbahçe'nin şampiyonluk maçı olduğu için arkadaşlar bize geldi. Pide partisi yapalım dedik. Bizim mahalledeki Pide de Samsun'u çok seviyoruz...

19.45
1/2 ıspanaklı kaşarlı pide
1 dilim kıymalı pide
1 kutu ayran

1 şişe Mariachi bira

Fenerbahçe şampiyon oldu ve ev çığlıklardan yıkıldı. Ben Beşiktaş'lıyım ama o kadar sevindiler ki maç sonrası eşimin ve Simla'nın mutluluklarını paylaşmak için Bağdat Caddesi'ne gittim. Hatta sarı tişört giyip mavi oje bile sürdüm :)

O kadar çok yürüdük ki! Bırakın yediğimiz pideleri yakmayı depodaki yağları bile yakmışızdır heralde!. Gürültüden ve yorgunluktan bitmiş bir şekilde eve döndük. Bağdat Caddesi'ni hiç böyle görmemiştim!


Toplam 2,5 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Bugün çok yorucu bir gündü. Hem ev işlerinde çok yoruldum hem de akşam çok yürüyüş yaptım. Uzun zamandır egzersiz yapmadığım için iyi oldu. Ve nihayet Fenerbahçe de şampiyon oldu! :)

22 Mayıs Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...