72. GÜN

Bugün gayet dinlenmiş uyandım ama malesef nezle devam ediyor :(

11.00
1 su bardağı taze sıkılmış portakal suyu
1 adet rafadan yumurta
1-2 kibrit kutusu kadar beyaz peynir
Domates, salatalık
3-4 dilim beyaz ekmek

13.00
1 kupa kahve ve gazete keyfi (Pazar günleri yemek ve ev işleriyle ilgilenmekten çoğu zaman gazete bile okuyamıyorum)

15.00
10-15 tane kara dut

16.00
1 büyük kase yoğurt çorbası

Pazar yemek yapma günüm. Hafta içi öğlen ofise götürmek için z.yağlı bamya, yoğurt çorbası ve bu akşam için de mantarlı risotto ve köfte yaptım. Köfteler derin dondurucudan hazır, salatayı da eşim yaptı...

Risottoyu ilk kez denedim ve bence güzel oldu. Tadı da lezzetliydi. Evde biraz toz parmesan vardı. Derin dondurucuda da önceden minik minik doğradığım mantarlar vardı (Mantar yaptığımda birazını doğrayıp saklıyorum. Çorba için hazır oluyor böylece)

18.30
3 tane ızgara köfte
1 kase dolusu mantarlı risotto
Bol yeşil salata (salatayı eşim yaptığı için ona bir teşekkür olarak burada sunmak istiyorum. Eline sağlık hayatım :)

21.00
5-6 adet yeni dünya
10-12 tane çilek


23.00
2 kaşık süzme yoğurt
(çorbayı bu yoğurttan yapmıştım)

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Kalorili beslenmedim, herşeyden dengeli miktarda yediğim bir gün oldu.

1 Mayıs Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...