256. GÜN

1 Kasım Salı

Merhabalar,
Roma tatilimden döndükten sonra ülke olarak yaşadığımız üzüntüler nedeniyle bozulam moralim ve motivasyonum sonucu 2 haftadır yazmadığım günlüğüme devam ediyorum. Her ayın 1'inde diyete başlamak gibi bir motivasyonla beslenme günlüğümü yazmaya yeniden başladım...

Roma'dan dönüş günüm ve diğer günlerimi kaydettiğim ve fotoğrafladığım halde yazamadım. Çünkü önce şehitlerimiz sonra da deprem felaketi nedeniyle üst üste yaşadığım üzüntüler nedeniyle içimden hiç yazmak gelmedi. Beni anlayacağınıza eminim...

Bugün Etiler'deki ofisimdeki çalışma günüm. Takip edenler bilir. Malesef fena halde nezleyim :( Üstelik bugün bir tv programı çekimine gideceğim. Şansa bakın :(

Arabada...

07.30
3/4 sokak simiti
2 dilim beyaz peynir (tam 2 kibrit kutusu kadar tam yağlı Ezine)

10.30
1 kupa kahve

Hasta olduğum için bugün iştahım biraz az. Fazla acıkmıyorum...

12.30
4 kaşık yeşil mercimek yemeği
2 kaşık yoğurt
Biraz göbek salata


13.30 dan sonra Türkiye'nin ilk sağlık kanalı olan HTV'ye çekime gideceğim. Kurban Bayramı'nın 2. günü saat 11.00 de yayınlanacak olan Üstüme İyilik Sağlık programının çekimini yapacağız. Biraz heyecanlıyım tabi ama en çok hasta olduğum ve kendimi hiç iyi hissetmediğim için mutsuzum :(

Çekim uzun sürdü, sonrasında birer kahve içtik...


16.30
Az şekerli Türk Kahvesi

Dediğim gibi bugün hiç acıkmıyorum :(

17.45
1,5 tane Etiform tahıllı bisküvi

19.00
2 adet kuru kayısı

Trafik nedeniyle eve geç döndük. Evde yemek istemediğimiz için Ataşehir'deki Nu Noodle'dan yemeklerimizi paket yaptırdık ve eve geldik. Bütün gün çok az yediğim için kendimi noodle ile doyurmaya karar verdim...

21.00
1 kutu karidesli istridye soslu noodle (benim favorim bu, içinde 5-6 tane güzel karides vardı, dibinde biraz bıraktım ama büyük çoğunluğunu yedim)



22.00
2 adet mandalina

2 gündür kendime hasta çayımdan yapıp içiyorum ama bugün pek halim yok kalkıp demleyemedim. Eşimin hazırladığı bitki çayımı da içtim.

Toplam 1,5 litre su

Günün değerlendirmesi:
Gündüz az yememe rağmen sanırım biraz da hastalığın ve tv programına çıkmanın heyecanıyla karnım pek acıkmadı. Bu kalori açığını akşam kapattım ama biraz karbonhidrat ağırlıklı bir gün oldu. Günlerdir güzel besleniyordum çünkü Roma'da çok fazla hamur işi yediğim için sebzeyi çok özlemiştim. Bu arada Roma dönüşü tartıldım sadece 500 gramlık bir kilo artışı söz konusuydu. Bunun tatildeki yorgunluğa bağlı bir şişlik olduğunu düşünüyorum. O kadar yürümeye kilo almış olamam, aldıysam da metabolizmama pes yani! En kısa zamanda tekrar tartılacağım...

1 Kasım Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...