259. GÜN

4 Kasım Cuma

08.20
1 bardak süt

Evden kahvaltımı hazırladım. Küçük bir paket yaptım 2 dakikamı bile almadı. Siz de üşenmeyin kahvaltıda sürekli poğaça, börek, simit vb. yiyeceğinize düşük kalorili ve ucuz maliyetli kahvaltınızı hazırlayıp yanınıza alın.

09.30
1 dilim kaşar peyniri
2 dilim ruşeymli ekmek
1 kupa kahve

Akşama yakın bir arkadaşımın doğumgününe davetliyiz. O nedenle Palladium'a gidip ona hediye alacağım. Geciken öğle yemeğimi de orada yerim.


Ziyafe isimli restorandan ev yemeği tercih ettim...

15.00
1 kase ezogelin çorbası
2 adet kıymalı patlıcan ve kabak dolması (dolmaların içi çok yağlıydı ama tabağımdakileri yedim)
2 kaşık yoğurt

Öğleden sonraki işlerimi de halledip eve döndüm. Hazırlanıp eşim gelince çıkacağız. Akşam biraz kaçırabilirim diye birşey yemek istemedim...

Tekrar Palladium'a geldik :) Ve... isimli restoranda yemek yiyeceğiz...


20.30
2-3 minik lokma zeytinyağına batırılmış ekmek
1 porsiyon Pepper steak (tabağımda hiç birşey bırakmadım! Et harika pişmişti. Buranın yemekleri harikaymış. Herkes siparişinden memnun kaldı. Tabakta sebze sote, 1/2 fırınlanmış patates, kayın mantarı ve bol soslu bir et vardı. Zerre kadar bişey bırakmadığım için arkadaşlarım tabağın bir de bomboş halini çek diye dalga bile geçtiler :)
Yaklaşık 3 kadeh kırmızı şarap (kadehler büyük ve yarıya kadar doluydu)


22.30
2 top profiterol (doğumgünü pastamız buydu :)

Harika eğlenceli bir akşamdı, Dilekciğimin doğumgününü buradan da kutlamak istiyorum. Nice güzel yıllara...

Toplam 1,5 litre su bugün biraz az içmişim :(


Günün değerlendirmesi :
Değerlendirecek pek birşey yok. Geç saatte kırmızı et yedim, bolca şarap içtim, bir de tatlı yedim artık bunu izah edecek bir beslenme hilesi yok :) Neyseki gündüz az yemiştim. Ah bir de yeniden dansa veya spora başlasam...


4 Kasım Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

En sağdaki benim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...