277. GÜN

22 Kasım Salı

07.30
3/4 sokak simiti
1,5 dilim beyaz peynir
Her Salı arabada aynı şeyleri yiyorum :) simit midemi çok yakıyor ama yemeden duramıyorum...

Bugün randevularım çok yoğun, yemek yemeye bile zor zaman ayıracağım...

09.00
1 kupa Kahve ve çay

13.30
3 kaşık zeytinyağlı pırasa
4 kaşık bol kıymalı yeşil mercimek yemeği
2 kaşık yoğurt
1 tam buğday ekmeği 

16.30
1 adet kuru incir 

Arabada eve dönerken...
20.00
1/4 paket çubuk kraker

Ataşehir'e gelince Ortaköy Doydum'da birşeyler yiyelim dedik. Evde nohut var ama ikimizin de canı istemedi.


21.00
1/2 kase mercimek çorbası
1 adet tantuni dürüm
5-6 tane acı biber tuşusu
1 kutu ayran


21.30
1 fincan tek şekerli espresso

House izlemeye devam...6.sezon bitmek üzere

22.30
1 kadeh beyaz şarap
1/2 kase ayçekirdeği

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi : 
Bence gayet güzel beslendim. Tantuni biraz yağlı bir yiyecek ama ben de diyet yapmıyorum sonuçta :) kasmaya gerek yok. Her zaman dediğim gibi herşeyden yemek lazım ama porsiyona da dikkat etmek lazım

22 Kasım Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

1 yorum:

  1. sizden öğrendim günlük tutmayı artık bir yeme günlüğüm var ama kilo veremiyorum porsiyonlar kaç kalori nasıl bileceğim günlük tahminlerime göre 1000 kc alıyorum.spor yapamıyorum.taşikardim var.yanlışım nerede acaba ............

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...