260. GÜN (54,6 kg)

5 Kasım Cumartesi

08.45
2 dilim ruşeymli ekmek
1 dilim kaşar peyniri ile yapılmış tost
1 fincan süt

10.00
1 kupa kahve

12.00
1 kupa adaçayı

Berra ve Semra ile Optimum'a gittik. Bayram öncesi çok kötü bir fikirmiş ama almamız gerenleri alıp çabuk çıktık...

14.30
1 adet acılı lahmacun
1/2 kutu ayran (Berra ile paylaştım)

Akşam için istavrit ve hamsi aldık. Uzun zamandır balık yemiyordum o nedenle çok mutsuzdum...


19.30
20 adet fırında hamsi
4 adet istavrit tava
3 adet istavrit ızgara
4-5 kaşık patates salatası
Bol yeşillik salata (taze soğan, kıvırcık, roka)

21.30
1 kupa zencefilli ıhlamur

22.00
1 büyük kase patlamış mısır

Toplam 2 litre kadar su


Günün değerlendirmesi :
Günlerdir balık yeme fırsatı bulamamıştım. Hem ucuz hem de mevsiminde balık tükettiğim için mutlu oldum. Şimdi istavrit ve hamsinin bol ve ucuz olduğu zamanlardayız. Her ikisini de ızgarada daha çok severim. Patates salatası yediğim için ekmek yemedim, ama zaten balıkla ve yemeklerle pek ekmek yemeyi sevmem. Eğer pilav, makarna, erişte, patates vb karbonhidrat kaynağı yoksa ancak o zaman ekmek yerim.
Bu arada bugün öğlen açken tartıldım. Roma'da kilo almadığımı garantilemiş oldum. Hatta sanırım fazla yürümekten kilo bile vermişim. Ayrıca dileğim kabul oldu galiba çünkü Ataşehir'de bir flamenko kursu başlamış. Sanırım bayram sonrası Perşembe akşamlarımı artık dansa ayıracağım :) son randevumu 19.30'dan sonra veremeyeceğim için tüm danışanlarımdan şimdiden anlayış bekliyorum...

5 Kasım Cumartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...