264. GÜN (Kurban Bayramı 4. Günü)

9 Kasım Çarşamba Kurban Bayramı 4. Günü

Kahvaltıya misafirlerimiz vardı...


11.00
1 adet haşlanmış yumurtanın sarısı (beyazını çok az yedim)
3 dilim sucuk
1 dilim salam
1 dilim beyaz peynir
3 adet iri yeşil zeytin
Domates, salatalık
Neredeyse 1 tam simit
1 fincan şekersiz çay

12.30
1 az şekerli Türk kahvesi


İkea'ya gittik. Orada en sevdiğim şey sıcak çikolata içmek. Tadı gerçekten mükemmel!

15.30
1 fincan sıcak çikolata

Dışarıda yemek yeme cazibesine kapılmaktan son anda vazgeçip yemeğe eve geldik...

18.00
8 kaşık kıymalı karnıbahar
3 kaşık ev yoğurdum (son 1,5 aydır yoğurdumu evde kendim yapıyorum. Herhangi bir yoğurt makinem yok, bildiğiniz anne usulü battaniye ve yorgana sararak yapıyorum:)
Birkaç parça lahana ve salatalık turşusu
1 dilim ekmek

20.30
2 adet mandalina

21.30
1 fincan tek şekerli espresso (ikeadan aldığım ocak tipi espresso makinem ve Roma'dan aldığım kahvemle yaptım :)

22.00
10-12 parça patates cipsi

23.00
1 dilim ekmek
4 dilim sucuk (sanırım az yedim ve bu nedenle acıktım)

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi : 
Sabah güzel bir kahvaltı yaptığım için geç acıktım. Arada sıcak çikolata içmem kan şekerimi bir süre yükseltti. Eve gelip sağlıklı yeme isteğim nedeniyle her zamankinden erken yediğim için kaçınılmaz olarak geç saatte acıktım. Napalım böyle zamanlar oluyor:)

9 Kasım Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

5 yorum:

  1. serap hanım merhaba ben nasıl oy vereceğim. uğraştım ama veremedim.birde yorum yazmıyoruz ama sizin sıkı takipçiniziz.harikasınız. başarılar.

    YanıtlaSil
  2. benim kahvalti mamasi resmi dikkatimi cekti. Ben pazar gunu birini agirlasam hep borek corek yaparim. Sizin hafif ve aslinda cok hos gozukuyor. sizin blogunuzu okuyarak zayifliyorum.

    Demekki Aynur herseyden azar azar yiyerek hem sosyal hem de eglenceli bir hayat olabiliyormus, Umarim bu motivasyonum hic bozulmadan 30 kilo verebilirim

    YanıtlaSil
  3. Kahvaltıya oldum olası bayılırım ve bu sade zenginlik harika gelir.

    Ama şunu merak ettim, iglo fish fingers gibi ürünler diyetler ya da kilo kontrollerinde uygun mudur?

    YanıtlaSil
  4. Kahvaltımı beğenmenize çok sevindim. Dediğiniz gibi sade bir kahvaltı oldu. Blogumu takip ediyorsanız görmüşsünüzdür, zaten genelde sade beslenmeyi tercih ediyorum. Ama börek olsa hayır demezdim doğrusu :) o zaman da simit yemezdim veya biraz tadına bakardım...

    İglo fish fingers ön işlem görmüş kızartma tarzı bir yiyecek ama siz de pişirmek için yağ kullanmazsanız 3-4 taneden fazla olmamak üzere yiyebilirsiniz, ben de bazen yiyorum ama yağsız teflon tavada veya mikrodalgada pişiriyorum
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. serap hanım yeni günler ekleyin bizler yalnız kaldık.sizinle motive oluyoruz.sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...