266. GÜN

11 Kasım Cuma

08.30
1 fincan süt

10.30
1 dilim kaşar peyniri
2 dilim ruşeymli ekmek
1  kupa kahve

Yine bir arkadaşımla gezmeye Paladium'a gideceğim. Öğle yemeğimi de orada yerim


14.30
1 porsiyon bol sarımsaklı mantı (Paladium Ziyafe, sarımsağa aşık olduğumdan bahsetmiş miydim?)


17.00
1 kupa americano (Kahve dünyası)
2/3 kestane şekeri (1 taneyi tam bitiremedim çünkü içimi baydı, 1 minik çatal ucuyla arkadaşımın yediği cheesecakeden yedim)

Akşam yemeğimi evde yiyeceğim. Çarşamba akşamı fırında tavuk yapmıştım. Yemekte Berra ve Semra da bizimle olacak. Pazar'a kadar bizdeler oleyyyy!! :)


20.30
2 adet fırında tavuk baget
4 kaşık pirinç pilavı (eşim yaptı ellerine sağlık harika olmuş her zamanki gibi ama hepsini yiyemedim çok geldi)
3 kaşık salata

22.00
2 adet mandalina

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi : 
Mantıdan pek çok kişi kilo aldırır diye korkar. Oysa ben tüm diyetlerimde mantı veririm. Bir kere suda haşlandığı için diyet için çok uygun bir pişirme yöntemi, ayrıca yoğurtla beraber yendiği için dengeli bir örüntü oluşturuyor. Sadece üstüne bolca yağ dökmemek lazım, hatta baharatlar kullanılarak yağa ihtiyaç bile kalmaz. Ama sadece 1 porsiyon ve yanında ekmek yemek yok. 

11 Kasım Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

4 yorum:

  1. Tabaginiza baktim da... Bir pilav nasil fazla gelebilir bir insana! Ustelik saat 14.30'dan beri de dogru durust bir sey yememissiniz. Kestane sekeri de cheesecake de glisemik indeksi yuksek yiyecekler, 20.30'a kadar coktan kan sekeriniz dusmus olmaliydi. Nasil dayaniyorsunuz ve ac oldugunuzu tahmin ettigim bir durumdayken o pilav nasil fazla geliyor inanin anlayamadim...

    YanıtlaSil
  2. Valla öğlen sarımsaklı mantı yemek beni fazlasıyla uzun süre tok tuttu ve şişirdi. Yemekte öncelikle tavukları yemem sayesinde çabuk tok hissettim. Çünkü protein tok tutar. Hipoglisemi olacak bir durum yoktu. Çünkü öğünlerde doyarak yedim. Unutmayın asıl aç olan beyniniz ve düşüncenizdir. Yeri gelir bir tane tostla gününüz geçer yeri gelir fazla fazla yersiniz. Sonuç olarak ikisinde de doyarsınız. Sürekli ben doymam, bu bana yetmez diye düşünürseniz yediklerinizle tatmin olamazsınız aklınız hep yemekte olur.
    Bir de şu var ki ben bu yemeği yerken yiğenim Berra'yı da yediriyordum. Haliyle yemek yeme sürem uzayınca ve yavaş yavaş yiyince beynime tokluk sinyali doğru ulaşmış oldu.
    Siz de yavaş yemeyi deneyin :)

    YanıtlaSil
  3. asıl aç olanın beyin olduğu konusunda çok haklısınız, tamamen psikolojik yaa :(((

    YanıtlaSil
  4. Evet malesef çoğu zaman irademize yeniliyoruz, ama inatçı olmak lazim bu işlerin başka yolu yok. Sizi mutlu edecek başka uğraşlar bulmaya ve zamanınızı doldurmaya çalışın...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...