261. GÜN (Kurban Bayramı 1. günü)

6 Kasım Pazar Kurban Bayramı 1. Günü

Sonuçta bizim için bir tatil günü biraz geç kalktık ve ağır ağır güzel bir kahvaltı yaptık...

11.00
1 fincan çay
4 dilim sucuk
1 adet yumurta sarısı biraz beyazı
1 dilim beyaz peynir
2 adet iri yeşil zeytin
Domates, salatalık
3-4 dilim beyaz ekmek

Bayram ziyareti zamanı...

13.30
1 fincaz az şekerli Türk kahvesi
1 adet bitter kare çikolata

16.30
3 kepçe mercimek çorbası

Kurban Bayramı'nın ilk günü olduğu için eşime et yemeği yapayım dedim :)  Hiç yağ koymadan güzel bir kuzu incik haşlama yaptım


19.30
1 adet haşlama kuzu incik
2 parça patates
3 parça havuç
3 kaşık pirinç pilavı (fotoğraftakinin hepsini yemedim)
1-2 kepçe et suyu (limon da ekledim harika oldu)

2 adet salatalık turşusu
Birkaç parça lahana turşusu

21.30
1/2 armut
1/2 elma


23.00
1 avuç dolusu çekirdek
1 kupa zencefilli karanfilli ıhlamur (hasta çayımın eksik malzemelisi

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi : 
Dikkat ettiyseniz bu bayramda hiç baklava yemedim. Halbuki eşimin ailesini ziyarete gittiğimizde cevizli baklava vardı. Ama ben baklava sevmediğim için yememeyi tercih ettim. Onun yerine 1 parça bitter çikolata yedim.
Akşam yemeği de haşlama et olduğu için sağlıklıydı. Pilavı da eşim yapmıştı. Harika pilav yapıyor :) yıllardır pilav yapıyorum ama onun kadar iyi tutturamıyorum valla...

6 Kasım Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...