270. GÜN

15 Kasım Salı

07.30
3/4 sokak simiti
1 dilim beyaz peynir
Her Salı arabada Etiler'e gelirken bu kahvaltıyı yapıyoruz :)

09.00
1 kupa Kahve

Bugün Etiler'de çok yoğun bir günüm. Bayram sonrası herkes diyete başlamaya karar verdi galiba :)

13.30
4 kaşık kıymalı kapuska
2 kaşık kıymalı taze fasulye
1 kaşık zeytinyağlı kereviz
2 kaşık yoğurt
1 tam buğday ekmeği 


17.30
1 parça haşhaşlı börek/poğaça

19.00
1 küçük elma

Evde sadece kapuska olması nedeniyle tabi ki eşim dışarda yemek istedi. Ben de çok kalorili yememek için ızgara yemeyi tercih ettim. Ataşehir'de Adania adlı kepapçıya gittik. Gerçekten hizmet kalitesi iyiydi, yemeklerin sunumu ve lezzeti de çok iyiydi. 


20.30
1 porsiyondan 2 parça eksik tavuk şiş 
4-5 parça çöpşiş (bu da eşimin tabağından yediğim, etler süper pişmişti)
1 kutu ayran
2 kaşıkdan az bulgur pilavı
2 kaşık kırmızı lahana salatası
2 yudum şalgam suyu
Tabi ki biraz kuru soğan
1 parça kadar da lavaş ekmeğinden yedim


22.00
1 kupa kahve
1/2 madlen kadar Lindt %90 bitter çikolata (tam bir bitter bundan fazla yiyemiyorum)


Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi : 
Bir öğün et bir öğün de sebze yeme prensibime uygun bir gün oldu. Bence çok sağlıklı beslendim. 

15 Kasım Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...