275. GÜN

20 Kasım Pazar

Berra yine yanımıza gelip Kürşad'la oynamaya başladı, ben de fırsattan istifade biraz daha uyumaya gayret ettim. Ama ne mümkün kız o kadar komik ki insan ister istemez dinliyor :) kalkıp kahvaltı hazırlayım bari kuzucuk acıkmış...

10.30
1 adet haşlanmış yumurtanın sarısı (beyazını çok az yedim)
4 dilim sucuk (teflonda yağsız pişmiş)
1 dilim beyaz peynir
3 adet iri yeşil zeytin
Domates, salatalık
3 dilim beyaz ekmek
1 fincan şekersiz çay

12.30
1 az şekerli Türk kahvesi

13.30
1/2 elma

Viaport'a gidip biraz alışveriş yapalım dedik ama gittiğimize pişman olduk. Hem çok soğuk hem de kalabalıktı. Yemek yiyecek yeri bile zor bulduk. Bir daha gitmem...

Çiçek Köfte'de soslu bir köfte yedim. Hizmet kalitesi çok düşük bir yerdi, personel ilgisizdi :(


17.00
1 porsiyon köfte (köfteler küçük küçüktü, altındaki pidelerin yarısını yedim, tereyağ döktürmedim sadece salçalı sosu vardı ama zaten o da tereyağlıydı. Yanındaki yoğurdun kaymaksız kısmını yedim)
2 kaşık kısır ve salata

Eve gelince mutfağa girip yemek yaptım. Sabahtan nohut ıslatmıştım. Eşim de yesin diye etli pişirdim. Düdüklü tencereyi icat eden kişiyi çok seviyorum. Gerçekten çok faydalı bir mutfak eşyası. Ben eski tiplerden kullanıyorum. Bir ara modern olanlardan alacağım.


20.30
1 fincan espresso (tek şekerli) ocak tipi makinesinde yapıyorum. Bunu Ikea'dan aldım.

21.00
10-12 tane kestane kebap ( eşim çok sevdiği için her pazara gittiğinde alıyor)

22.30
1 adet mandalina

Toplam 2 litre su


Günün değerlendirmesi : 
Akşam erken yedik bugün iki öğün beslenmiş oldum. Akşam yemek yemedim ama kestane yedim. O da beni baya tok tuttu. Bu hafta kapuska haftasıydı. Önümüzdeki hafta da nohut olacak gibi :)

20 Kasım Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

3 yorum:

  1. Sizi okurken mutlu oluyorum ve ben bu kilo verme işini başarırım diyorum kendime ,özellikle dışardeyken yediklerimden çok suçluluk duyardım eskiden ama sizin sayenizde dışarda da diyete uygun bişeyler yiyebileceğimi görüyorum ,sevgiler ve teşekkürler ...

    YanıtlaSil
  2. Serap Hanım, kilom oldukça düşük ama bir şikayetim yok. Ancak bu aralar çok fazla enerji sorunu çekiyorum, bugün doktora da gittim ve tahliller yapılacak. Şunu farkettim ki, enerjim ani şekillerde düştüğünde genel kanının yanısıra kuru meyve ya da meyve yemek iyi gelmiyor. Fakat eğer 1 dilim ekmek peynir yersem daha hızlı bir şekilde nispeten düzelebiliyorum. Sabahları 2 dilim ekmekten tost, öğlen 1 dilim ekmek, akşam da 1 dilim ekmek yiyorum. (makarna ve pilav varsa, yemiyorum ekmek. öğünlerde de ruşeymli yiyorum) ama öğleden sonraki daha çok 1-1.5 saatte bir nükseden ani halsizlik durumlarında, 1 er dilim ekmek (light ya da kepekli) peynir yesem, gerekenin çok üzerinde kilo aldıracak şekilde beslenmiş mi olurum? yani günlük toplam 6 dilim ekmek şeklinde. öğleden sonra 2 ara öğün yemek zorunda kalıyorum bu sıralar çünkü bu rahatsızlık sebebiyle.

    YanıtlaSil
  3. Bence ögünlerde yetersiz yediğiniz için halsizlik hissediyorsunuz. Çünkü günde 4 dilim ekmek yemek çok az. Bence ara öğün olarak 1 er dilim peynir ekmek ekleyebilirsiniz ama light olmasın...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...