273. GÜN

18 Kasım Cuma

09.30
1 fincan süt
2 dilim ruşeymli ekmek
1 dilim kaşar peyniri ile yapılmış tost

Evde sabah süt içmeyi seviyorum, ofise gelir gelmez de kahve...

10.00
1 kupa kahve (her zaman şekersiz ama kilo kontrolü için değil şekerli içeceklerden hoşlanmıyorum bence içeceğin tadını bozuyor)

12.30
1 adet sarı elma

Ofis dışında işlerim olduğu için yemek bile yemeden dışarı çıktım neyseki elma yedim. Sonra onlar bitince Palladium'a gittim. Yemek yemediğim için kan şekerim düştü ve canım tatlı birşeyler istemeye başladı ben de zaman olarak çay saati olduğu için kalbimin sesini dinledim ve kendime tatlı ısmarladım. Tok tutsun diye de yanına sütten yapılmış bir kahve istedim. Kahve Dünyası'nın tüm ürünlerini seviyorum. Eskiden burada Costa Coffee vardı ama kapandı. Onu da çok severdim, kapandığında çok üzülmüştüm, kahvesi süperdi...


16.30
1 dilim elmalı tarçınlı kek
1 coffee latte (şekersiz)


Kahve ve kek keyfi yaparken bir yandan da blog yazdım. İyi oldu böyle :) etrafınızda masasına gelen yemeğinin veya içeceğinin fotoğrafını çeken birini görürseniz belki o ben olabilirim :)

Berra ve Semra okul çıkışlarında yanıma geldiler. Beraber yemek yedik, kız kıza biraz mağaza gezdik. Dünkü vejeteryan günümün ardından bugün köfte yemeye karar verdim. Palladium'da Turkmix var, yemekler güzel...


19.00
1 porsiyon köfte (adını unuttum ama altında közlenmiş patlıcan var. Patlıcanları, pilavı ve patatesleri yedim. altındaki ekmekleri yemedim)
1 kutu ayran

22.00
1 adet mandalina
Biraz çekirdek

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Gördüğünüz gibi canım tatlı isteyince yiyorum ama öğle yemeği yememiştim ve de akşam da tabağımdaki pideleri yemedim. İnsan isteyince hem daha kolay doyuyor hem de kalori kontrolünü sağlayabiliyor. Zayıf kalacağım veya kilo vereceğim diye tek tip beslenmek, herşeyi çıkarmak, kendini aç bırakmak doğru değildir. Herşeyden az az yemeyi öğrenmelisiniz. Tek çözüm bu, önümüze gelen herşeyi bitirmek zorunda değiliz...

18 Kasım Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

1 yorum:

  1. Merhaba.. 1 porsiyon köfte dediğiniz fotoğraftaki porsiyon mu? 1 porsiyon için oldukça fazla görünüyor da :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...