258. GÜN

3 Kasım Perşembe

Bugün sabah erken randevum olmadığı için kahvaltımı evde yaptım...

10.00
1 bardak süt
1 dilim kaşar peynirli tost (ekmeğim Komşu Fırın ekmeğiydi)

11.00
1 kupa kahvem


Yemeğimi evden getirdim. Malesef ofiste ekmek yokmuş :(

14.00
6-7 kaşık zeytinyağlı pırasa
2 dilim Wasa

15.00
Elma, tarçın, karanfil çayı (2 farklı tür bitki çayını aynı fincanda birleştirdim, siz de böyle yapabilirsiniz. örneğin sade yeşil çay sevmiyorsanız içine bir de meyve çayı ekleyin...)

16.00
1 adet elma

18.00
1 adet mandalina

Taksiye binebilmem için paramı bozdurmam gerekiyordu o nedenle Migros'a gitmek zorunda kaldım. Çünkü ofis ve ev çok yakın olduğu için bozuk para vermem gerekiyor, eve de biraz geç gittim...

21.00
3 kepçe mercimek çorbası
1 dilim ekmek
2 kaşık ıspanak kökü yemeği (yapraklarını bir ara ıspanaklı yumurta yapacağım :)

Tabi Migros'a gidince cipslerin cazibesine kapıldım ve en küçük paketten bir tane aldım. Çok pişmanım gece gece yemesem çok iyi olurdu.


23.00
1 küçük paket Çerezza peynirli soğanlı cips

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Bugün az ve sağlıklı yemiştim ki gece 1 paket cips yemem bütün düzeni bozdu. Eve almayınca yemiyorsun ama alınca mutlaka kaçıyor benim gibi cipse dayanamayanlardansanız eve kesinlikle cips almayın! Durur durur tam yatmadan önce yersiniz...

3 Kasım Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.keninizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...