272. GÜN

17 Kasım Perşembe

Bugün programım geç başladığı için kendime bir uyku jesti çektim. Uykuyu çok seviyorum özellikle sabahkini. 7 saatle idare edebilirim. 8-9 saat en ideali, tabi 11 saate de hayır demem :)

11.00
1 fincan süt
1 dilim İzmir tulumu
2 dilim ruşeymli ekmek ile yapılmış tost


12.00
1 kupa kahve

Bugün geç kahvaltı yaptığım için öğün saatlerim bozuldu. o nedenle öğle yemeğim 15.00'e sarktı...


15.30
6-7 kaşık zeytinyağlı pırasa (dün akşam pişirmiştim, fotoğraf akşamdan)
1 adet yuvarlak ekmek

16.30
1 fincan yeşil çay

17.30
1 adet mandalina


19.00
1 büyük kase mercimek çorbası (benim kepçemle 4 kepçe, tam anlamıyla şiştim diyebilirim! ama güzel yapıyorum bu çorbayı da canım :)
5 kaşık kıymalı kapuska (bugün sonu artık)
1 dilim ruşeymli ekmek

21.00
10-12 tane fındık

22.30
1 adet mandalina

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Yine tam bir vejeteryan gibi beslendim bugün. Sebze yemeklerini çok seviyorum. Benim için sebzesiz bir evde yaşamak işkence gibi. Kendi sağlığım ve keyfim için mutlaka sebze yemeği yaparım hiç ihmal etmem. Siz de kendiniz için sağlıklı birşeyler yapın...

17 Kasım Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

4 yorum:

  1. yemeğiniz hiç susuz olduğu için anlayamadım yağsız mı pırasa yemeği? yağlıysa kaç tabaklık yemeğe ne kadar yağ koyuyorsunuz en ideali sağlıklı bir hayat için nedir en kısa sürede cevaplarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  2. Malesef ölçerek yapmıyorum ama asla yağsız pişirmem. Ortalama 0,5 kg sebzeye 1 küçük çay bardağına yakın sıvı yağ koyarım ve tabağıma alırken suyundan almam. Her sebze yemeğime de 1 adet kesme şeker mutlaka atarım. Bazılarına 2-3 attığım da olur. Ama kilo kontrolü için siz 0,5 kg sebzeye 2 yemek kaşığı koyun bence...

    YanıtlaSil
  3. tabağınıza alırken suyundan almazsanız yağından nasıl yaralanabilirsinizki :S ? sonuçta o da gerekli değil mi? benim kilo problemim yok 20 kilo verdim istediğim her şeyi yiyorum ve iki yıldır aynı kilodayım fakat daha sağlıklı yaşamaya çalışıyorum kendi iyiliğim için bu yüzden hangisi daha doğrudur öğrenmek istiyorum

    YanıtlaSil
  4. 20 kg veren birine tavsiyem yemeklerin suyunu yememesi olur çünkü her zaman için aynı kiloya dönme riskiniz vardır. Şahsen benim yemeğin suyundaki yağa ihtiyacım yok çünkü herşeyi dengeli yiyorum :) Siz de blogumu takip ederek bunu nasıl başardığımı öğrenebilirsiniz...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...