269. GÜN

14 Kasım Pazartesi


Bugün canımın içi birtanecik kızkardeşimin doğumgünü. Hayattaki ilk ve en değerli arkadaşım olan kardeşimi ne kadar çok sevdiğimi tarif bile edemem. Ama buradan da söyleyebilirim. Semra'm seni çok seviyorum. İyi ki doğdun ve benim kardeşim oldun. Nice mutlu yaşlara... Bu arada artık sen de 30 oldun. Aramıza hoşgeldin ;) 

08.30
1 fincan süt
Dün gece o kadar poğaçayı yediğim için bu sabah kahvaltı etmeyeceğim . Ama sütümü yine içtim.

09.30
1  kupa kahve

Bir arkadaşımla öğle yemeği yiyeceğim, bu hafta hep kapuska yiyeceğim için öğlen bari başka birşey yiyeyim dedim :) 
Ataşehir'de favori mekanlarımızdan biri olan Çömlek Kurufasulyeciye gittik. Haftayı bakliyatla açalım bakalım...


12.30
1 porsiyon kuru fasulye (bu sefer az yağlı kısmı geldi çok sevindim, yaklaşık 6-7 kaşık vardır)
3 kaşık pirinç pilavı
1 kutu ayran
1 çay bardağı şekersiz çay

14.00
1 Türk kahvesi(tek şekerli)

16.00
1 adet mandalina
1 fincan tarçın karanfil çayı

18.00
1 adet mandalina

19.00
1 adet yulaflı grissini

21.00
8-10 kaşık kıymalı kapuska (biraz da acılı yaptım süper olmuş. Belki eşim de yer diye kıymalı yaptım ama dün yemeyeceği konusunda basın açıklaması yaptı)
1 dilim ruşeymli ekmek

22.00
1 adet sarı elma (en sevdiğim elma budur ne yeşil ne kırmızı favorim sarı çilli elma:)

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi : 
Her Pazartesi olduğu gibi son derece sağlıklı beslendiğim bir gündü. Hem kurubaklagil hem de sebze yediğim bir gün oldu. Karbonhidratı az yemek istedim çünkü dün gece fazla yemiştim. Eşim de okuldan gelince tahmin edersiniz ki biftek ve pilav yedi. Bu kapuska yenmez mi ya!

14 Kasım Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

3 yorum:

  1. sevgili serap hanım,
    kardeşinizin dogumgünü kutlu olsun,
    sizede mutluluk dolsun:))))diyet yapan biri olarak takip ediyorum sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Selinka, çok naziksiniz:)
    Diyette kolaylıklar dilerim,takip etmenize çok sevindim.
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. bayıldım tabirinize sarı çilli elma :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...