263. GÜN (Kurban Bayramı 3. Günü)

8 Kasım Salı Kurban Bayramı 3. Günü

11.00
1 adet yumurta ve 2 dilim dana jambonla yapılmış az yağlı omlet
1 dilim beyaz peynir
3 adet iri yeşil zeytin
Domates, salatalık
3 dilim beyaz ekmek

12.30
1 kupa kahve

15.30
1 dilim cevizli kek (canım kardeşim çok güzel yapmış eşim kaç gündür yiyordu bugün ben de yemek istedim)
1 fincan earl grey çay

16.30
7-8 tane Lays patates cipsi


Kurban Bayramı'nın üçüncü günü artık evde olmaktan biraz sıkıldık. Arkadaşlarımızla buluşup Kadıköy'de balık yemeye karar verdik. Yine Balıkçım'a gittik.

18.30
2 adet iri kalamar tava
2 küçük güveçte karides
1 adet ızgara levrek
1 dilim ekmek
2 yudum bira

Yemek sonrası tam eve gitmeye karar vermişken eşimin tatlı isteğine uyup Çiya'ya gittik ve tatlı yedik. Biliyorsunuz ben çok sevmem ama ortama uyarım...


19.00
1/4 katmer (çok yağlı ve tatlı herşey içimi baydı)
1 küçük parça kabak tatlısı
1/2 adını unuttuğum fıstıklı kurabiye
1 tatlı kaşığı beyaz sosu
2 çay kaşığı kadar kaymak
1 bardak çay

Eve döner dönmez tuzlu birşey yiyeceğim ağzımda tatlı tadın kalmasından hiç hoşlanmıyorum resmen mutsuzum :(

1 adet salatalı turşusu

21.00
1 büyük kase patlamış mısır
2 adet mandalina

23.00
2 dilim salam (acıktım ve ne yiyeceğimi bilemedim)

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Canım çok balık istiyordu. Yemek iyi geldi. Dikkat ettim de bugün tatlı tadın yoğun olduğu bir gün olmuş. Neyseki çok yemiyorum. Bugün meyve yedim sağolsun eşim hazırlamasa aklıma bile gelmiyor :( diyetisyen bile olsanız kötü beslenme huylarınız olabiliyor...

8 Kasım Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

3 yorum:

  1. Kerebic ;)

    Demet

    YanıtlaSil
  2. tanrım tatlı konusunda kesinlikle porsiyon kontrolü yapabileceğimi sanmıyorum. tatlıya çok düşkünüm. önce sanırım psikolojik bir telkin uygulamalıyım kendime. "tatlıyı sevmiyorum, tatlıyı sevmiyorum" gibi.. sizce işe yarar mı :)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle işe yarar. Biraz deneyin ama inanarak :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...