265. GÜN

10 Kasım Perşembe

10.00
1 fincan süt

Dün gece sucuk ekmek yediğim için bu sabah kahvaltı yapmadım. Zaten biraz geç kalktığım için yemek saatlerim sarkacaktır

11.00
1 kupa kahve (tek şekerli,kahvaltı yapmadığım için)

Biraz boş vaktim var, Paladium'a gitmeye karar verdim. Öğle yemeğimi de orada yerim. En üst kattaki Polonez'e gittim, yılların alışkanlığı yalnız yemek yemeyi severim hatta yalnızlığı severim...


15.00
1 tatlı kaşığı peynir ve 1 dilim kadar ekmek
1/2 kase çorba (adını unuttum ama çok güzeldi, menüde yok günün çorbasıydı)
Izgara tavuklu ananaslı salata ( bu muhteşem salatayı tavsiye ediyorum. Daha önce de yemiştim hem sunumu güzel hem de çok zengin bir salata. Yeşillik olarak içinde kuzu kulağı bile var. Dilimlenmiş yeşil elma, ceviz parçaları, ızgara ananas ve tavuk hepsi inanılmaz uyumlu. Ama bana çok geldi keşke çorba içmeseydim. Tavukları ve ananasların hepsini yedim. Sadece 1/2 ceviz ve 1 dilim de elma yedim, galetayı da yiyemedim. Salata yemek insanı şişiriyor. Ama buna salata denemez ana yemek sayılabilir yani...)

Tesadüfen arkadaşımla karşılaştım. Onunla gezdik. Konu açılmışken onun web sitesinden bahsetmeden geçemeyeceğim. Aranızda özellikle kedi sevenler ve besleyenler varsa ilgileneceklerdir. Kedisini de kendi kadar düşünenler için www.evdekedivar.com sitesini mutlaka ziyaret ediniz. Bu arkadaşımın 2 kedisi sayesinde kedi fobimi büyük ölçüde yendim. Hala çok kedi seven biri değilim ama en azından artık onlarla aynı ortamda durabiliyorum. Sanırım bir hayvan besleme niyetim olsa ben köpek tercih ederdim :) 

16.30
1 Türk kahvesi (az şekerli)

Ofisten geç çıktım. Evde yemek var neyse ki...

20.30
7-8 kaşık kıymalı karnıbahar yemeği
1 bardaktan az ev yoğurdu (kıvam olarak akışkan)
1 dilim ruşeymli ekmek

21.30
Tek şekerli espresso

22.30
1 armut
1/2 elma

Toplam 1,5 litre su

Günün değerlendirmesi : 
Bugün meyve konusunda iyi bir gündü. Salatamda 2 dilim kadar ananas vardı. Akşam da meyve yedim. Meyve severim ama bazen ihmale geliyor. Zaten meyve yemeyince mutlaka kabızlık sorunu ortaya çıkıyor. Kabızlık sorununuz varsa mutlaka günde 2 porsiyon meyve yiyin. Hem de kabuğuyla yenebilenleri kabuklu yiyin. Sağlıklı beslendim ve hareketli bir gün geçirdim.

10 Kasım Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

2 yorum:

  1. salatadaki izgara ananas dikkatimi cekti bende denemek istiyorum. Biz genelde her pazar aksami mangal yapiyoruz. Cok lezzetli oluyor onun disinda da fazla et yemem zaten. Gecen hafta kabaklari da izgara yaptim super oldu bu hafta ananasi ekleyecegim.

    YanıtlaSil
  2. Evet bence de deneyin çok güzel olmuştu. Hem lifli olduğu için tok tutar hem de farklı bir tat denemiş olursunuz :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...