262. GÜN (Kurban Bayramı 2. Günü)

7 Kasım Pazartesi Kurban Bayramı 2. Günü

10.30
1 fincan çay
1 dilim salam
3 dilim sucuk
1 dilim beyaz peynir
3 adet iri yeşil zeytin
Domates, salatalık
2 dilim beyaz ekmek

Bugün saat 11.00'de HTV'de Üstüme İyilik Sağlık programında benim bölümüm yayınlandı, yakında belki videosunu ekleyebilirim...

11.30
1 kupa kahve


16.30
2 köfte kadar kıymalı soslu makarna (1,5 kupa dolusu makarna vardır heralde)
3 kaşık ev yoğurdum

Kurban Bayramı'nın ikinci günü kışlıkları çıkarıp yazlıkları kaldırdık, yorucu bir gündü. Makarna molasından sonra iş yapmaya devam...


21.00
8 kaşık kıymalı karnıbahar(süper yapmışım)
3 kaşık ev yoğurdum
1 dilim ruşeymli ekmek

23.00
1 avuç dolusu çekirdek

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi :
Bugün neredeyse tüm günüm ayakta ve birşeyler yaparak geçti. İş arasında güzel bir porsiyon makarna yemek iyi bir enerji kaynağı oldu. Evde olduğum için 3 öğün yemek hazırlamak biraz yorucu bir iş. Bu bayram sağlıklı beslenmeye kararlıyım. Fazla abur cubur ve hazır yiyecek yemek istemiyorum. Zaten yoğun çalışırken dışardan sık yiyorum bari evdeyken ev yemeği yiyelim. Canım meyve yemek istemiyor tek sorun bu bence :(

7 Kasım Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...