283. GÜN

28 Kasım Pazartesi

08.15
1 fincan süt
1 dilim kaşar peyniri
2 dilim Uno çok tahıllı ekmek ile yapılmış tost


Bugün de evde kahvaltı yaptım. Aslında en güzeli bu insan kendini daha dinç hissediyor.

09.30
1 kupa kahve-ofiste

Bu öğle yemeğimi dışarıdan sipariş vereceğim. Evde ıspanak yemeğim var ama bitmesini istemiyorum bari 1-2 gün idare etsin beni :)


13.30
1 kase sebze çorbası
6-7 kaşık taze fasulye
4-5 kaşık pirinç pilavı

16.30
1 kupa kahve
2 adet kuru kayısı

Tüm öğleden sonra blog yazdım...

18.30
1 bardak kadar süt
3 kaşık meyveli Nesfit


Böyle bir ara öğün yapınca kendimi daha iyi hissediyorum. Ofisten geç çıktığım için beni yemeğe kadar idare edecek.


21.00
6-7 kaşık ıspanak yemeği
1/2 kase ev yoğurdum (bitmek üzere o nedenle bu gece yoğurt yapmalıyım)
1 kase salata (sirke, nar ekşisi ve 1 kaşık zeytinyağlı)
1 dilim ekmek

22.00
2 adet mandalina

Yoğun blog yazma günlerim başladı o nedenle akşam birşey atıştıracak zamanım bile yok!

Toplam 2 litre kadar su


Günün değerlendirmesi : 
Çok sağlıklı beslendiğim harika bir gündü. Geride kaldığım blog günlerimi tamamladığım için çok mutluyum. Blog yazarları bilir yazmak çok zaman alıyor özellikle hergün yazıyorsanız. Sanırım bu hafta blog yazmaktan dolayı kilo bile verebilirim :) 

28 Kasım Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...