284. GÜN

29 Kasım Salı

07.30
1 tam sokak simiti
1,5 dilim beyaz peynir
Bu sabah ki simit tam benim sevdiğim gibi kıtır kıtır ve yanıktı. Aslında yanık besinler kanserojendir o nedenle yememek gerekir ama ben seviyorum. Örneğin mangalda pişen etler, fazla yanmış ekmek, tost vb.

09.00
1 kupa Kahve ve çay

11.30
2 lokma Sarıyer böreği

Bugün randevularım çok yoğun, yemek yeme zamanım bile belli, kendime yemek randevusu yazdım :)

13.00
2 kaşık zeytinyağlı kerevizin patates, bezelye ve havuç kısmı
1 adet köfte
3 kaşık sebze parçacıklı pirinç pilavı
2 kaşık barbunya pilaki
3-4 tane kızarmış patates
1-2 kaşık yoğurt 

Arkadaşlarımın evlilik yıldönümü pastası bana da kısmet oldu. Ofise getirmişler...

16.30
1 dilim kestaneli çikolatalı pasta (küçük 1 dilimdi, 1,5 cm kalınlığında ve 1 tost ekmeği büyüklüğünde ve bu haftaki 2 .pasta dilimim:) resmen ekmek bulamayıp pasta yiyorum gibi oldu:) Pazar günü de 1 dilim yemiştim...
1 kupa kahve

Arabada eve dönerken...

20.00
1/4 sabahki sokak simitinden

İş çıkışı Semralar'a gidelim dedik. Giderken yemeğimizi de aldık çünkü ıspanak varmış ama Kürşad ağzına bile sürmez. Ne çok şey kaçırıyor...

21.00
1 adet acılı lahmacun
1 kutu ayran


Bu gün çok şanslı bir günümdeyim. Kardeşim de harika bir çikolatalı cheeseecake yapmış, aaa ama tabi ki tek başına değil, Berra'nın yardımıyla ! o kadar güzel olmuş ki kimse kusura bakmasın en güzel çizkeki bence benim kardeşim yapıyor:)

22.00
1 fincan ıhlamur
1/2 dilim cheeseecake (3 gün üst üste pasta yemeye dayanamayan bünyem nedeniyle bu gördüğünüz dilimin sadece yarısını ve onu da içim bayılarak yedim. O kadar güzel olmasa sanırım yiyemezdim. Ben gerçekten tatlı sevmiyorum)


Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi : 
2 dilim pastalı bir gün olduğu için rutinimin çok dışında oldu. Tatlı yediğiniz gün meyve yemeyin böylelikle kalori konusunda doğru bir kısıtlama yapmış olursunuz. Öğlen fazla yemediğim için aslında kalorik olarak fazla bir gün değildi...

29 Kasım Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...