312. GÜN

27 Aralık Salı

Bugün Etiler günüm...

07.30
3/4'e yakın sokak simiti
2 dilim beyaz peynir

Bugün hastalığım yeniden başladı. Aslında dün iyileşmiş gibiydim ama nasıl oldu anlamadım bugün tekrar başladı. Sanırım burnum silmekten kopacak!

10.00
1 kupa çay

Arkadaşım Füsun Hanım yine çok güzel bir bulgur pilavı yapmış. Bu sefer bol yeşil mercimekliydi. Bu öğlen yine çok sağlıklı beslendiğimiz için mutlu olduk.


12.30
3 kaşık kıymalı karnıbahar yemeği
3 kaşık barbunya pilaki
3 kaşık mercimekli bulgur pilavı
1 bardak ayran

1/3 portakal

16.00
1 kupa elma, tarçın, karanfil çayı
12-13 tane kadar kabak çekirdeği


17.30
2-3 yudum ev yapımı vişne likörü (bir danışanım hediye getirdi, gerçekten tadı çok güzeldi, gün içinde likör kaçamağı yaptım:)

19.00
1 yarım ceviz
4 adet kuru kayısı

Çok hasta olduğum için doğruca eve geldik. Pazartesi akşam dondurulmuş (superfresh) ıspanaktan kendim için yemek yapmıştım. Eşim yemez, ona da başka şeyler hazırladım.


21.00
1/2 kase makarna çorbası (Pazar günü yaptığımdan)
8 kaşık ıspanak yemeği (kıymasız)
1 kase ev yoğurdu
1,5-2 dilim beyaz ekmek

22.30
1 kupa rezene çayı

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Bugün baklagil, tahıl ve sebze günü oldu. Favori sebzemin ıspanak olduğunu artık herkes biliyor. Ne yersem ıspanaklı olmasını istiyorum. Yemeği, böreği, pidesi, yumurtası, gözlemesi...:)

27 Aralık Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...