304. GÜN

19 Aralık Pazartesi

Bu sabah kahvaltımı evde yaptım.


08.00
1 bardak süt (İkea'nın yılbaşı serisinden güzel değil mi?)
2 dilim Uno çavdar ekmeği 
1 dilim kaşar peyniri ile yapılmış tost


09.30
1 kupa kahve

Öğle yemeğimi yine Ataşehir Değirmen'den sipariş verdim.


13.00
1 kase mercimek çorbası
5 kaşık et sote (10-12 parça kuşbaşı dana eti)
5-6 kaşık pirinç pilavı (tabi ki pilav yediğim için ekmek yemedim)

Arkadaşıma kahve içmeye gittim.

15.00
1 küçük çikolata
1 Türk kahvesi (fincan biraz büyüktü ve çok hoşuma gittiği için göstermeden yapamadım)


16.00
1 Türk kahvesi (bu da kendi ofisimde bir arkadaşımla)

Akşam eve gelip yemek hazırlamam gecikti. Salata malzemeleri kötü olmadan salata yapayım dedim. Derin dondurucudan da daha önce yaptığım köfteleri çıkardım. Bu son paketti bir ara yeniden köfte yapmam lazım.


21.00
1 kase Knorr yuvalama çorba (çok başarılı olmuş, ben evde kendi çorbasını yapan bir kadın olsam da nadiren hazır çorba alıyorum. Bunu da beğendim)
3 adet köfte
Yeşillikli salata (tabi ki zeytinyağlı, asla yağsız salata yiyemem)
1 dilim beyaz ekmek


Bugün başka da birşey yemedim. Malesef meyve de yemedim :(

Toplam 2 litre kadar su


Günün değerlendirmesi :
Yarın akşam Semralar'a gidip annemin gönderdiği yemekleri alacağız. Evde sebze veya başka bir yemek yok. Sadece hazır çorba ve yoğurt var. Dün gece yatmadan önce 1 litre uht süt ile yoğurt yapmıştım. Gayet güzel tutmuş. Hep kendi yoğurdumu maya olarak kullandığım için sanırım iyice doğal kıvamı yakaladım. Siz de evde yoğurt yapın illa köyden maya getirmeniz gerekmez.


19 Aralık Pazartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

1 yorum:

  1. ekmeğin fotoğrafını seçmeniz saçma .. içini çekerseniz seviniriz çünkü ekmek hep aynı ekmek ama peynir miktarı kişiden kişiye değişiyor. ayrıca sabah sadece kahve içip çıksak metabolizma yemiş kadar hareketlenir mi ? süt yerine yani..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...