293. GÜN

8 Aralık Perşembe

Dünkü kahvaltımın aynısını yaptım. Ama bugün daha erken...

08.30
2 dilim Uno tam buğday ekmeği
1 dilim kaşar peyniri ile yapılmış tost
1 fincan süt (kahve fincanlarım 190ml geliyor)

09.30
1 kupa kahve

Bir arkadaşımın ofisine gittim, aynı binadayız. Programımız uyarsa bazen kahve molası veriyoruz.

11.30
1 kupa kahve

Öğle yemeğimi yine Ataşehir Değirmen'den sipariş verdim. 13.00'deki randevum gelmeden hızlı hızlı yemek zorunda kaldım.

12.50
1 adet karnıyarık (üzerinde kaşar peyniri vardı, içi de kıyma değil kuşbaşı et ile doluydu, bu menü her zaman için favorimdir)
4 kaşık dolusu pirinç pilavı
1 kase cacık

16.00
1 kupa yeşil çay

18.00
1 dilim wasa

Bugün saat 19.15 gibi evde olabildim. Çok nadiren erken çıktığım bir gün olduğu için kendime yemek yapmaya vaktim oldu. Eşim zaten her Perşembe halı saha maçına gidiyor ve evde yemek yemiyor. Canım yumurta istedi. Derin dondurucuda önceden haşlanmış ıspanak vardı. Onu çıkardım, bir kısmını eritip ıspanaklı yumurta yaptım. Harika oldu!


20.00
7-8 kaşık ıspanaklı yumurta (içinde 1 küçük kuru soğan, ıspanak, 1 yumurta ve 1-2 yemek kaşığı zeytinyağı var) üstüne de karabiber döktüm
2 dilim tam buğday ekmeği

22.00
1 adet sarı elma

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Öğle yemeğim kızartma olmasına rağmen güzel bir seçimdi. Ofisim Ataşehir'in tam merkezinde olması ve her türlü restorana yakın olmasına rağmen ben yine de ev yemeği tercih ediyorum. Bu benim yaşam tarzımdır. Fast food da yerim ama ilk tercihim olmaz. Akşam zaten çok güzel ve lezzetli bir ev yemeği yaptım. Hem de çok kolay! Tam bir folik asit ve demir deposu ıspanaklı yumurta :)

8 Aralık Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...