309. GÜN

24 Aralık Cumartesi

Bu sabah eşime ve bana hızlıca tost yaptım. O okula gidecek ben işe :)

08.20
1 fincan süt
Kaşarlı tost (beyaz ekmeğin köşe kısmıyla yaptım. 2 dilim ekmek yerine geçer)

09.30
1 kupa kahve

Evden annemin yaptığı böreklerden getirdim. Randevu arasında hızlıca yerim.

12.30
2 dilim ıspanaklı börek

14.00
1 adet muz

Eşimle Palladium'a gittik. Ama gittiğimize pişman olduk. O kadar kalabalıktı ki! Sadece park yeri bulmamız bile 30 dakikayı geçti.  Berra'nın yeni gözlüğünü alıp, bir kahve molası verip çıktık. Trafikte berbattı.


16.00
1 fincan latte(Tchibo'da)
Arada sütten yapılmış bir kahve içerek bir süre tok kalmayı garantilemiş oldum.

Kürşad beni Metro'ya bıraktı. Semra ve Berra ile buluşup alışveriş yapacağım.  Hasta hasta alışverişe gelmek istemezdim ama mecburdum. Tahmin ettiğimden uzun sürdü ve çok acıktık. Eve geldiğimizde eşim lahmacun sipariş vermişti. Bu kadar sık lahmacun yediğim halde kilo almıyorum gördüğünüz gibi. Çünkü hiçbir şeyi abartarak yemiyorum. Porsiyon kontrolü bende:)


20.30
1,5 lahmacun
1/2 kutu ayran

Akşam boyunca 2 büyük kupa da hasta çayımdan içtim.

22.00
1 adet armut

23.00
1 çay bardağı kadar ayçekirdeği

Toplam 2 litreye yakın su

Günün değerlendirmesi : 
Yoğun bir iş günü ve dışarıdaki koşturmamın ardından dinlenmeyi hak ettim. Yarın evden çıkmayı hiç düşünmüyorum. Zaten nezleyim.
Bugün dışarıda olduğum için az su içebildim ama akşama telafi ettim.

24 Aralık Cumartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...