294. GÜN

9 Aralık Cuma

Evde kahvaltı yapmaya başladığımdan beri kendimi daha iyi hissediyorum. Ofise gidince aç kalmıyorum veya aceleyle yemem gerekmiyor

08.15
1 fincan süt
1 dilim kaşar peyniri
2 dilim Uno tam buğday ekmeği ile yapılmış tost

09.00
1 kupa kahve-ofiste

Bugün ofis çıkışı eve gitmem gerekiyor. 2 haftadır mutfağın tesisatında sorun vardı. Nihayet zaman ayarlayıp usta çağırdım. Çoğu evde olduğu gibi bu işleri ihmal eden bir kocam olması nedeniyle yine bana kaldı! Neyse ki alışkınım...

13.30 
1 adet mandalina

Usta gelmeden kendime yine Roma'dan aldığım bir risottoyu yapmaya karar verdim. Çok acıktım dayanamıyorum...

14.00
7 kaşık kadar karidesli ve midyeli risotto (bunun markası farklıymış, fotoğraftaki tabak tatlı tabağıdır büyük olan değil)


15.00
1 kupa kahve

18.00
1 adet elma

Evde yemek yok ve canım da yapmak istemiyor. Eşim de gelince düşündük taşındık ve noodle yemeye karar verdik...Ama eşim salata da yaptı


20.30
Tatlı ekşi soslu tavuklu ve ananaslı noodle (Nu Noodle Ataşehir) tamamını yemedim dibinde biraz makarnası kaldı, çok güzeldi...
1 kase salata

22.00
1 kupa yeşil çay

1/2 kadeh kırmızı şarap (bu kutu da bitti)

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi : 
Biraz karbonhidrat ağırlıklı bir gün oldu ama meyve konusunda dengeliydi. Elma, mandalina ve yemeğin içinde ananas yedim. Biraz risotto kaldı onu da dondurdum. Bir ara ısıtır yerim. Eşim asla deniz mahsülü yemediği için bana kalıyor:)
Bulaşık makinesinin hortumundaki çatlak tamir oldu. Tıkalı tesisat da düzeldi. Tam zamanlı iş kadını, yarım zamanlı ev kadını olarak aksaklık çözülünce nihayet huzura erdim...

9 Aralık Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...