298. GÜN

13 Aralık Salı

Bugün yine bir Etiler/Ulus günü. yine yoğun bir gün...

07.30
3/4'e yakın sokak simiti
2 dilim beyaz peynir(her zaman tam yağlı Ezine inek peyniri yerim)

09.00-11.00
1 kupa Kahve ve çay

12.00
2 adet kuru kayısı

Arkadaşım Füsun Hanım yine her zamanki gibi çok güzel yemekler yapmıştı...


13.00
1 biftek büyüklüğünde bonfile (fotoğraftakinden 1 parça eksik yedim çünkü çok doydum. Et beni çabuk tıkıyor)
5 kaşık bulgur pilavı

16.00
1 kupa rezene

18.00
5 tane badem
2 adet kuru kayısı

Akşam evde yemek olduğu için dışarıda yemeyeceğiz. Evde yemek olduğu sürece ev yemeği tercih ediyorum. Ancak eşimle yemek zevkimiz çok ayrı. O nedenle evde ona göre yemek yoksa mecburen dışarıda yiyoruz. Bu akşam ona karnıbahar yedirmeyi düşünüyorum. Sırf o da yer belki diye kıymalı yaptım. Sevmese de mecbur kaldı. Bugün de sofra hazırlamaya üşendiğim için tepsilerde yedik. Zaten haftada 3 akşam eşim evde olmadığı için kendime yemeğimi tepside hazırlıyorum. Aslında sofra hazırlamayı çok severim ama enerjim olmuyor...


21.00
5-6 kaşık pazı yemeği (kıymasız)
2-3 kaşık yoğurt (ev yoğurdu yapmayı unutuyorum kalan kısmını da yoğurt yapacağım için yemek istemiyorum)
1 dilim Trabzon ekmeği (2 dilim yerine geçer)

22.30
1 kase nar 

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi : 
Hem sebze, hem de et yiyerek yine güzel bir gün geçirdim. Kırmızı eti zor sindirdiğim için uzun süre beni tok tuttu. Bugün eşime de zorla karnıbahar yedirdim. Domates salçası bittiği için acı biber salçasıyla yapmak zorunda kalmıştım. O nedenle resmen eziyete dönüştü yemeği :) 

13 Aralık Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

3 yorum:

  1. 1 dilim beyaz peynir, 1 dilim kaşar peynirinin fotoğraflarını çekip en kısa sürede blogunuza koyarsanız sevinirim çünkü porsiyon kontrolünde en çok zor olan şey bir dilim bir tutam gibi kavramların insandan insana değişmesi.. hatta bu yorumu alır almaz çekip koyar mısınız ona göre düzgün beslenmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ayrıca 2 kaşık yoğurt vs de

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...