296. GÜN

11 Aralık Pazar

Dün çok geç yattığım için bu sabah Pazar kahvaltımız saat 12.00 de oldu. Kahvaltıdan sonra yiğenim Berra gelecek. Bugün ona bakmam gerekiyor :)

12.00
1 bardak taze sıkılmış portakal suyu
3-4 dilim sucuk
2 adet yeşil zeytin
1 dilim beyaz peynir (1 kibrit kutusu tabir edilen)
3 dilim beyaz ekmek
Bu Pazar yumurta yemedim çünkü hafta içi ıspanaklı yumurta olarak yemiştim. Yumurtayı haftada 2 kez yemek çok gereklidir. Hem zihinsel faaliyetlerimiz hem de demir ve protein takviyemiz için çok faydalıdır. Hafıza sorunları yaşıyorsanız mutlaka haftada 2-3 tane yumurta yiyin. Kolesterolünüz varsa 2 taneden fazla yemeyin.

Berra gelince hazırlanıp Palladium'a gittik. Sinemada Hediye Operasyonu isimli 3 boyutlu animasyonu izleyeceğiz. Filmden önce Berra'nın uykusu geldiği için Starbucks'ta mola vermek zorunda kaldık. Sağolsun bir beyfendi bize yer verdi. Kürşad'ın kucağında uyuyakalan Berra'yı koltuğa yatırdım. O uyurken keyif yaptım...


15.00
1 tall chai tea latte (kışın en sevdiğim içeceklerden biri)
1/2 dilim elmalı tarçınlı kek (yarısını yemedim çünkü fazla geldi, ben de peçeteye sarıp çantama koydum. çok tutumluyumdur :)

Film 16.30'da başladı. Berra'ya küçük bir mısır almıştım. Yarısını yemedi. Tabi ki ben yedim :) Film çok güzeldi. Mutlaka izleyin. Bana çok iyi geldi. Animasyonları her zaman çok severim hele ki bu 3 boyutlular çıktıktan sonra izlemeye doyum olmuyor...


17.30
1/2 küçük boy patlamış mısır

Filmden sonra kardeşim ve eşiyle buluşup bize gittik. Kürşad filme girmemişti evde pirinç pilavı yapmış. Ben de Ataşehir Wienerwald'dan kızarmış tavuk aldım. Pratik bir yemek oldu...


19.30
1 küçük baget, 2 kanat ve biraz da göğüs eti
5-6 kaşık pirinç pilavı
1 bardak ayran

21.00
1 fincan kahve

Günün değerlendirmesi:
Geç kalktığım birgün olduğu için yeme düzenim yine bozuk oldu. Zaten her Pazar böyle oluyor. Çok hareketli bir gündü. Berra ile olunca hep böyle geçiyor. Bütün akşam haftanın yemeklerini yaptığım için akşam birşey atıştırma zamanım olmadı. Şekerli içecek ve elmalı kek yediğim için meyve yemedim. Zaten bugün ne meyve ne sebze olmadı :( bu açıdan kötü bir gün ama hafta içi karnıbahar ve pazı yiyeceğim...

11 Aralık Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...