288. GÜN

3 Aralık Cumartesi

09.00
1 fincan süt

09.30
1 kupa kahve

Değirmen'den yine sandviç istedim. 

10.30
1 adet beyaz peynirli sandviç (kepekli bir ekmekten yapılmıştı)

Her Cumartesi olduğu gibi programım çok yoğundu. İşim 14.30 da bitti. Hemen toparlanıp eve gittim. Akşam yemeğe arkadaşlarımız gelecek. O nedenle biraz evi toparlamak istedim. Fenerbahçe'nin bitmek tükenmek bilmeyen maçlarından biri var hiç değilse kalabalık olunca eğlenceli oluyor. Yoksa futbol izlemek bana göre değil...



Evde geçen hafta yarısını yediğim ıspanaklı pidenin diğer yarısı var. Derin dondurucudan çıkarıp ısıtıp yiyeceğim...

15.30
1/2 ıspanaklı kaşarlı pide
1 adet mandalina

Eşim de gelince hazırlıklara saat 18.00 de başladık. Çiğ köfte yapacak. Bence bu dünyadaki en güzel çiğköfteyi eşim yapıyor :)


19.30
12-13 tane çiğköfte (bazılarını daha acı olduğundan farkedelim diye küçük yapmış)
Taze nane, kıvırcık
1 bardak acılı şalgam suyu (bayılıyorum)
1/3 lavaş ekmeği
1 kase cacık
Birkaç dilim limonlu havuç dilimi

Yemekte alkol almadım ama ilerleyen saatlerde eğlenirken arka arkaya birşeyler içtim...


1 bardak Coca Cola Zero ile yapılmış votka (çok az alkollü hazırladım, ayrıca bardak da küçük bir viski kadehi)

1 bardak Cappy portakal suyu ile yapılmış Safari (yine az alkollü)

Tabu oynarken...
1 kadeh kırmızı şarap


12-14 tane cips (Doritos ve Lays karışık)
1 çay bardağı ayçekirdeği
1 adet fıstıklı baklava


Ee tabi ki 02.30 a kadar ayakta olunca hem acıkmak hem de yemek içmek normal. Üstelik bugün Cumartesi ;)

Toplam 2,5 litreye yakın su

Günün değerlendirmesi : 
Sanırım dün 54 kg'yu gördüm diye bugün biraz şımardım. Çeşit çok olsa da porsiyonlarım her zaman kontrollü oluyor. Eşimin ellerine sağlık harika çiğköfte yapmıştı yine...


3 Aralık Cumartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...