303. GÜN

18 Aralık Pazar

Bugün yine tatlı Berramın sabah odamıza gelmesiyle uyandım. Gerçi benden çok Kürşad'la ilgileniyor ama olsun :) Eşim arkadaşları ile kahvaltıya gitti biz de 3 kız beraber kahvaltı yaptık.

10.00
1 fincan çay
4 dilim sucuk (ben eskiden eve hiç sucuk almazdım ama evlendikten sonra eşim devamlı aldığı için hemen hemen her Pazar yemeye başladım. İlk evlendigimizde pişirsem bile yemiyordum ama şimdi yiyorum. Evliliğin kötü yanlarından biri (iyi yanları da var tabi :) beslenme alışkanlıklarınızın sapmasıdır. Dikkat edin. Eşiniz sağlıksız besleniyorsa ona uymayın. Bu her 2 taraf için de geçerli. Pek çok danışanım evlendikten sonra aldığı kilolar nedeniyle bana başvuruyor. Bu gerçeği atlamamak lazım...)
1 haşlanmış yumurtanın sarısı ve beyazının yarısı
1 dilim beyaz peynir
2 tane zeytin
1/2 simit

Bu arada dün sabah sütümün yanında 1 tane hindistancevizli kurabiye yemiştim yazmayı unutmuşum. Kardeşim yapmış getirmiş. O kadar güzel yapmış ki! Tarifi yakında...

12.30
1 kupa kahve

Bir Pazar klasiği olan geleneksel kısır yapımı çalışmalarıma başladım. İşte hayır diyemediğim ve çok yediğim yiyeceklerden biri. Kısır!!! Ama güzel yapıyorum bence :)


16.30
Bolca kısır (ben deyim 20 siz deyin 25 kaşık! Bu fotoğraftakini yedim bir de bunun yarısına yakın yedim)
8 adet acı biber turşusu


18.00
1 fincan Türk kahvesi

Bu kadar kısır yiyince tabi ki de acıkmadım!

21.00
1 küçük elma
1 adet hindistancevizli kurabiye

22.00
2 kadeh votka-elmalı gazoz

Toplam 2 litre kadar su


Günün değerlendirmesi : 
Bu Pazar hafta içi yemekleri yapmadım. Çünkü kardeşimin eşi Antalya'ya gitmişti. Bu gece dönecek. Annem bir sürü yemek gönderecek hepimiz çok mutluyuz :) gece yatmadan önce ev yoğurdumu da yapacağım. Bu hafta hazır yoğurt yemek zorunda kalmıştık. Kısırı biraz fazla kaçırdım ama kaçan şey evde yaptığım kısır olsun. Sonuçta bulgur ve salata karışımı. Zeytinyağını biraz fazla koymuş olabilirim :) Hafta içi porsiyonları telafi ederim. Takipte olun...

Bu arada yılbaşı için ev dekorasyonuma eklediğim örtü ve mumlarımı da göstermek istiyorum. Evin havası değişti...

18 Aralık Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...