295. GÜN

10 Aralık Cumartesi

08.30
1 fincan süt
Bugün evde kahvaltı yapmadım. Bu süt beni 1-2 saat idare eder. Sonrasında Değirmen'den sandviç yerim.

09.00
1 kupa kahve

Ataşehir Değirmen'den sandviç istedim. 

10.30
1 adet beyaz peynirli sandviç (çok tahıllı ekmekten yapılmıştı)


Cumartesi işten çıkıp eve geldim. Geçen günden kalan donmuş ıspanağı çözüp yine ıspanaklı yumurta yaptım ama bu sefer içine kuru soğan koymadım. Sadece 1 yumurta ve ıspanak. Tabi ki biraz da zeytinyağı. Yemekler için riviera salatalar için sızma zeytinyağı kullanırım. Bazı yemeklere de mısırözü yağı koyarım. Asla tereyağlı yemek yapmam. 

15.00
1 kase şehriye çorbası 
4 kaşık ıspanaklı yumurta (Ne kadar sık ıspanak yiyorum dikkat ettiniz mi? Çünkü çok severim :)
2 dilim Uno tam buğday ekmeği


Bu akşam El Clasico varmış o nedenle arkadaşlarımıza gideceğiz. Tam bir yemek, futbol, oyun akşamı olacak gibi. Bari yanıma ipad'imi de alayım da onlar maç izlerken ben takılırım :)

18.00
2 adet mandalina

Arkadaşlarımızın çok tatlı bir köpeği var adı Pati, biz hayvan beslemediğimiz için besleyen arkadaşlarımıza gidince değişiklik oluyor. Ama itiraf etmeliyim ki köpekleri daha çok seviyorum.


20.30
1 adet lahmacun
1 adet içli köfte (malesef kızartmaydı)
1 bardak ayran
Biraz soğan ve yeşillik

22.00
1 bardak bitter lemon 

Bugün alkol almadım. Canım istemedi. Maçtan önce Monopoly oynamaya başladık. Maç bitince devam ettik...

6 adet badem
12-13 tane Pringles cips


01.00
1 kupa kahve

Saatler çok ilerleyince karnım acıkır gibi oldu. Arkadaşlardan ayrılınca eşimi kandırdım ve işkembe çorbası içmeye gittik. O sevmediği için mercimek çorbası içti ama ben tabi ki işkembe içtim. Bu sene sanırım bu 3. olmalı...

03.00
1 kase bol sarımsaklı işkembe çorbası (bunu icat eden kimse minnettarım)
1/2 dilim ekmek

Toplam 2,5 litreye yakın su

Günün değerlendirmesi : 
03.30'a kadar süren bir Cumartesi günü daha sona erdi. Tamamen şımarıklığımdan gece işkembe çorbası içtim. Zaten anlamışsınızdır canım ne isterse yerim ama sık değil ve porsiyonuna da dikkat ederim. Hem kilomu korurum hem de hayatımın tadını çıkartırım. Yeniden cips yemeye başladığım için bu hafta yememeye söz verdim. Dikkat edeceğim...

10 Aralık Cumartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...