299. GÜN

14 Aralık Çarşamba

Dün 06.20'de kalktığım için (her Salı) bu sabah 08.30'da uyanmak bana çok iyi geldi. Zaten beni 8 saatten az uyku kurtarmıyor bence :)


09.00
2 dilim Uno çavdar ekmeği
1 dilim kaşar peyniri ile yapılmış tost

1 fincan süt (kahve fincanlarım 190ml geliyor)

10.30
1 kupa kahve

Öğle yemeğimi yine Ataşehir Değirmen'den sipariş verdim. Et veya sebze olarak seçmeli bir menüsü var. Üstelik sebze yemekleri de etsiz ve kıymasız olduğu için tam benim damak tadıma uygun oluyor. Tabi ki bazen de etli menülerini seçiyorum. Ama bu haftaki kararıma göre daha sebze ağırlıklı yiyeceğim. Aldığınız kararlara olabildiğince sadık kalmaya çalışın.


13.30
7 kaşık bamya yemeği
6-7 kaşık bulgur pilavı (dün de bulgur pilavı yemiştim. Hergün yesem bıkmam)

Öğleden sonra biraz boşluğum olduğu için bir arkadaşımla buluşmaya Palladium'a gittim. Kahve içtik sonra da biraz mağaza gezdik

15.30
1 fincan filtre kahve (şekersiz ama biraz sütlü içtim bu sefer)


17.30
2 adet mandalina (öğlenki menüde gelmişti ama ben ara öğün olarak yemek için sakladım)

Ofisten 20.00'de çıktım, eve gidip hemen yemek yiyebileceğim. Çünkü hala çok acı olan karnıbahar yemeğim bitmedi. Yaşasın!

20.30
6  kaşık kıymalı karnıbahar yemeği
2 kaşık yoğurt
1 dilim Trabzon ekmeği (2 dilim büyüklüğünde ve çok lezzetli bir ekmek, biraz tuzlu ama)

Eşim yokken şöyle rahat rahat Muhteşem Yüzyıl'ı izleyim bari :) tek izlediğim dizi bu. Aslında izlemek istediklerim var ama eşim eve gelir gelmez kumandayı ele geçiriyor :( biz de tüm sezonu alıp beraber House izliyoruz.

22.00
1 kupa yeşil çay

23.00
1 avuç ayçekirdeği (yine başladık!)

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Bugün de yine tam bir vejeteryan gibi beslendim. Bazı günler sadece sebze yemeyi çok seviyorum. Et yemesem çok eksikliğini duymam ama 2 gün sebze yemezsem özlerim. Et olarak da 1. tercihim her zaman için balık olur ama tüm et türlerini de severim. Eğer et yeme imkanım olmazsa mutlaka yumurta yemeyi tercih ederim.

14 Aralık Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

2 yorum:

  1. Selamlar, bende diyetteyim, 70 kilodan 66 ya indim. Boyum 168 hedefim 58 kilo, dukan diyetine başladım, şu anda seyir evresindeyim, ekmek hariç bu saydıklarınızı yiyebilirim... Bu konuda farklı bir tavsiyeniz olur mu? Bol bol da su içiyorum.http://kirazcekirdegi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Malesef Dukan diyetini tavsiye etmiyorum. Umarım ilerde sakıncalarını yaşamazsınız. Ekmek yemeyecekseniz B grubu vitamin takviyesi almanızı öneririm. Kilo kaybinızı tebrik ediyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...