306. GÜN

21 Aralık Çarşamba


Bugün randevularım 11.00 de başlıyor o nedenle kahvaltımı evde yapacağım. Bana sürekli ne kadar peynirle tost yaptığımı soran takipçilerim için bugün yakın plan bir fotoğraf çektim. Göz kararı kesiyorum işte. Deney yapar gibi ölçüp tartmaya gerek yok...


10.00
1 fincan süt
1 Uno çavdarlı kaşarlı tost (tam yağlı Sütaş kaşar peyniri)

11.00
1 kupa kahve

14.00
1 fincan Nescafe

Öğleden sonra oldukça boş vaktim vardı ben de saçlarımın dip boyası için kuaföre gittim. Tok olduğum için yemeden gitmiştim ama işlem çok uzun sürdüğü için oldukça acıktım. Ofisimin hemen altında Mc Donald's olduğu için bugün bir burger yiyeyim dedim.


16.30
1 adet Mc Beefy (bana göre çok büyük bir burgerdi, köftesi 4 köfte kadar kesinlikle vardı. Malesef mayonezliydi. Ama tadı tabi ki güzeldi. Yanında asla patates kızartması almadığımı artık dünya alem öğrendi diyebilirim :)
1 kutu ayran

Bu kadar yağ oranı yüksek bir burger beni uzun süre tok tutar...

17.30
1 fincan yeşil çay

Eve gidişim 20.00 oldu. Annemim gönderdiği böreklerden yemeyi düşünüyorum. En sevdiğim börek ıspanaklı börek olduğu için bana öyle göndermiş. Eşim ıspanak sevmediği için ona da patatesli mercimekli göndermiş. Bir de lahana sarması var ama onu yarın yemeyi düşünüyorum :)


20.30
2 dilim ıspanaklı börek (bıraksanız 10 dilim yerim ama kendimi tutuyorum. Kalanını dondurucuya attım bile)
1 kase ev yoğurdum

22.30
8 adet kestane kebap

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
1 fast food 1 ev böreği (meyseki sebzeli) ile biraz kötü beslenmiş sayılırım. Sulu bir yemek yemedim. Eşimin kestane sevdası yüzünden ve genellikle geç yeme sebebiyle kilo almazsak iyidir. Farkındaysanız meyve yemeyi hep ihmal ediyorum. Hiç iyi bir huy değil...

21 Aralık Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com

8 yorum:

  1. teşekkür ederim fotoğraf için :)

    YanıtlaSil
  2. hiç light ve daha sağlıklı diye düşündüğünüz bir ürün yok mu?

    YanıtlaSil
  3. yılbaşında ne yiyecekseniz çok merak ediyorum :) sipariş önerisi verebilir misiniz yada bir yere gidecekseniz nasıl dikkat edeceksiniz? :)

    YanıtlaSil
  4. Serap hanım ßelki konu ile alakası olmayabilir ama blogunuzu yakından takip ediyorum, ve bu soru hakkında bilginiz varmı bilmiyorum ama her ay adet gecikmesi yaşıyorum bunun dengesiz beslenmekle alakası varmı? yani cok zayıfsın diyorlar boy 1.60 kilo 43 hormonlarım gayet normal cıkyor testlerde bir ara 50 kiloydum birden 43e düştüm fazla hareketten sizce bundan olabilir mi yada mevsimsel mi :) cvp verirseniz cok memnun olurum

    YanıtlaSil
  5. Altarnatif tıbba inanıyormusunuz Serap hanım? :)

    YanıtlaSil
  6. Bu konuda pek bilgim yok açıkçası, şu an için ilgilendiğimi de söyleyemem...

    YanıtlaSil
  7. Vücudumuzda üreme hormonları yağdan üretilirler. Vücut yağ oranı bahsettiğiniz kadar düşerse regl düzensizlikleri olması söz konusudur. Kesinlikle biraz kilo almaya çalışmalısınız. 160cm boya 43 kg çok düşük :( sağlığınız daha da bozulabilir...

    YanıtlaSil
  8. Yılbaşında evdeyiz arkadaşlarımız gelecek. Güzel yemekler yapmayı düşünüyorum. Daha esnek olacağım ama yine de dikkat ederim. Alkol biraz kaçabilir :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...