310. GÜN

25 Aralık Pazar

Bugün 10.00'da kalktım. Eşim bakkala gidip ekmek almış bile. Eskiden Pazar sabahları geç uyanmama sinir oluyordu, neymiş efendim gün geçiyormuş. Gün benim günüm arkadaş, uyumayı seviyorum ben! Ama artık kabullendi :) buradan çıkarılan sonuç : uzlaşmayın! Eninde sonunda istediğinizi elde edersiniz :)))


10.30
1 bardak taze sıkılmış portakal suyu
1 dilim beyaz peynir (kibrit kutusundan hallice)
1 yumurta (beyazının yarısını yemedim)
3 adet iri yeşil zeytin (buna bayılıyorum)
1 tane yeşil biber
3 dilim beyaz ekmek (Pazar sabahı da kepekli, tam buğday, çavdar yiyecek değilim. Siz de molalar verin sürekli aynı şey yenmez)

Kendime bol hasta çayımdan yaptım. 2 kupa içtim. Hala nezleyim ve halsizim :(


Dün eşim bana Adele'in 21 isimli cdsini hediye etmişti. Çok sevindim çünkü sesini ve şarkılarını çok seviyorum. Kürşad Fenerbahçeli kızları (Dilek ve Simla) alıp Kadıköye'e gitti. Fenerbahçe mitingine katılacaklar. Hazır ev bana kalmışken açtım Adele'i, aynı cdyi defalarca dinledim. Umarım komşular rahatsız olmamıştır birazcık sesini açtım çünkü :) Ama rolling in the deep de sessiz dinlemez ki!

14.30
1 paket Doritos Alaturca cips (60g)
1 adet zencefilli yılbaşı kurabiyesi


Bu arada haftanın yemeğini de yaptım. Sadece barbunya pilaki ve domatesli makarna çorbası. Fiyonk makarna şeklindeki çorbalığımı Roma tatilimizde almıştım. Yalnız baya bir market alışverişi yapmışım değil mi? :) Eşime de hamsi siparişi verdim akşama fırında hamsi yapacağım. Twitter takipçilerim yemek yapmama an ve an şahit oldular :) yemek yaparken ilham geldikçe twit yazdım...

17.00
1 adet elma


18.30
1 kase domatesli makarna çorbası (Barilla minik fiyonk çorbalıktan, domatesler hazır konserve doğranmış domates)
25 adet fırında hamsi

Roka, maydonoz salatası
1 kaşık barbunya pilaki


Geri kaldığım blog günlerimi yazmaya devam...

22.30
7-8 tane kestane kebap
1 kupa hasta çayım

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Bugün evde güzel dinlendim. Tabi ki saatler düzensiz olduğu için 2 öğün oldu. Ama cipse rağmen çok sağlıklı beslendiğimi düşünüyorum. Yaşasın ev yemekleri!

25 Aralık Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...