280. GÜN

25 Kasım Cuma

Bu aralar kahvaltımı hep evde yapıyorum. 

08.20
2 dilim ruşeymli ekmek
1 dilim kaşar peyniri ile yapılmış tost
1 fincan süt

09.00
1 kupa kahve

12.00
1 adet mandalina

Öğle yemeğimi bir arkadaşımla yiyeceğim sonra da uzun bir işim var. Biraz değişiklik yapayım diyorum. Saçlarımı boyatacağım! :)

Ataşehir Değirmen menüsü


13.00
1 kase domates çorbası
6 kaşık bamya yemeği
1/2 porsiyon erişte (4 dolu kaşık yedim yani yarısını bıraktım, canım yemek istedi ama irademe hakim olup yemedim)
1-2 kaşık yoğurt
Şekersiz çay


15.30
1 Türk kahvesi (az şekerli)

Saçımı boyama işlemi tam 3 saatimi aldı. Saçımı boyamadığım için kuaförde zaman geçirmeye alışkın değilim. Ama yeni rengim nedeniyle alışsam iyi olacak :)

Eve gelince sipariş verdik. Mahallemizde süper pide yapan bir yer var. Pide de Samsun. Hastasıyız! :)


20.00
1/2 ıspanaklı kaşarlı pide (baya yağlıydı ama sadece yarısını yiyerek kalori tasarrufu yaptım)
1 bardak light kola nadiren içiyorum

House izlerken sürekli birşeyler yiyoruz malesef :( 7. Sezon'a devam...

22.00
1 kase kabak çekirdeği

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi :
Aslında çok sağlıklı beslendim. Ama akşama kadar ara öğün yiyemediğim için çok acıktım ve hamur krizim tuttu. Neyseki pideyi de ıspanaklı seviyorum. Yatmadan önceki saatlerde çekirdek yemek biraz kalorili oldu ama olsun. En azından öğünlerde fazla yemedim.. İşte yeni saç rengim de böyle :)


25 Kasım Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...