308. GÜN

23 Aralık Cuma

09.00
1 fincan süt

10.00
1  kupa kahve-ofiste
2 dilim Wasa Fibre
1 dilimden az kaşar peyniri (ofiste kalmamış)

Öğle yemeğimi 2 arkadaşımla yiyeceğim. Ofise en yakın yer olan Ataşehir Değirmen'e gittik


14.00
6 adet Değirmen köfte
3 kaşık pirinç pilavı
4 kaşık çoban salata
1 küçük kutu ayran

1 çay bardağı çay

Cuma öğleden sonraları çalışmıyorum ve bazı işlerimi halledecek zamanım oluyor.

1 çay bardağı çay
1 fincan kahve

Hava o kadar soğuk ki ben de eve geldim. Eşimle akşam çıkma planımızı iptal ettik. Sanırım nezle oluyorum. Halsizlik başladı, yarın sabaha nezleyim bence :(


18.00
1 adet armut
1 adet yılbaşı kurabiyesi (bu kurabiye sadece yılbaşında çıkıyor. İçinde zencefil ve kayısı marmelatı var. Biz küçükken babam Almanya'dan getirirdi. Seneler sonra tesadüfen tekrar yediğimde resmen çocukluğuma döndüm. Şimdi her yeniyıl zamanı mutlaka alıyorum.)

Evde yemek olması çok iyi oldu. Yemek yapmak zorunda kalmadım.


20.00
1 kase Knorr yuvalama çorba
12 tane etli lahana sarması
3 kaşık ev yoğurdu

Bu arada bütün akşam hasta çayımdan içtim. 
Hastayım diye eşim bana nar ayıkladı eline sağlık...

22.00
1 kase nar
Çok az kabak çekirdeği


Toplam 1,5 litre kadar su

Günün değerlendirmesi : 
Öğlen ve akşam protein aşırlıklı beslendim. Hem köfte hem de kıymalı lahana sarması yedim. Annem bu sefer az pirinçli sarmış. Eşimin böyle daha çok hoşuna gitti tabi. Benim anlayamadığım bazı insanlar etli lahana sarması yer ama kıymalı kapuska yemez. Halbuki aynı şeyin dağılmış hali tat farkı yok bence :) tipi farklı o ayrı tabi...
Meyvelerimi de yedim yine :)

23 Aralık Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

1 yorum:

  1. lambertz metro marketlerde her zaman var :)
    diyet yapcam kilo vericem kilomu dengelicem derken sağlıktan olmak da var buna dikkat etmeyi öğreniyoruz galiba burada..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...