282. GÜN

27 Kasım Pazar

Bugün eşim ALES sınavına gitti ben de geç kalktım :)

11.30
1 bardak süt
Kaşar peynirli tost


Bugün arkadaşımızın oğlunun 1. Yaşgünü, doğumgünü kutlamasına biz de gideceğiz.

15.30
2 adet haşlanmış içli köfte (küçük küçüktü)
2 tatlı kaşığı kadar acılı salça (acuka deniyor sanırım)


16.30
1 dilim pasta (üzerindeki şeker hamurunu yemedim tabi ki! İçi çikolata parçacıklı bir pastaydı ve çok güzeldi)
1 fincan kahve

Buradan Kaya'ya nice sağlıklı yıllar ve güzel bir hayat diliyorum...

Oradan kayınvalidemlere geçtik, 2 lokma kadarlık minik bir browni yedim

Eve gelince mutfağa girip bu akşamın ve haftanın yemeğini yaptım. Bu akşam risotto ve köfte var, hafta içi de kendim için ıspanak yemeği...


19.30
3,5 tane köfte (teflon tavada yağsız pişmiş)
6 kaşık kadar porçini mantarlı risotto (bunu Roma'dan almıştım. Markası Knorr, pişirince harika oldu. Keşke bundan ülkemizde de olsaydı. Başka ülkelere gidince market alışverişi yapmayı çok seviyorum)

21.00
1 fincan espresso (tek şekerli)

22.30
1 adet mandalina

23.00
1/2 kase kabak çekirdeği ve House dizi keyfi (en azından cips yemiyorum)

Toplam 2 litre kadar su


Günün değerlendirmesi : 
Her Pazar olduğu gibi düzensiz bir beslenme şeklim oldu. Ama porsiyon kontrolüm yine iyiydi. Akşam yemeğimdeki risotto o kadar güzeldi ki tadını unutamayacağım galiba. Bravo Krorr!

27 Kasım Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

1 yorum:

  1. belki ürünü şarküterilerde bulabilirsiniz artık çoğu ürün bulunuyor :)
    bir dilim pasta derken ölçü ne kadardır günümüz amerikan porsiyonları olduğundan biraz porsiyonlar değişmeye başladı mesela özsüt de olan bir dilim pasta (üçgen) uygun mudur kalorisi ne kadardır veya siz ne kadar yemeyi tercih ediyorsunuz?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...