302. GÜN

17 Aralık Cumartesi

Dün akşam geç saatte büyük bir pizza yedigim için bu sabah kahvaltı yapmamaya karar verdim. Ama süt içeceğim. Zaten hala tokum...

08.30
1 fincan süt
1 adet hindistancevizli kurabiye (Semra yapmış ve harika olmuş)

09.00
1 kupa kahve

12.30
1 fincan Knorr hazır domates çorbası

Semra ve Berra ile İkea günü yapacağız. Çok acıktım orada yerim artık...


15.00
1 kase çorba
2 dilim hindi füme rosto (yanındaki yuvarlak patates dilimlerinden 1 tane yedim diğer 3 taneyi kardeşim yedi)
Akdeniz salata (peynirin birazını yemedim)

2 çatal bademli çikolatalı tatlı (Semra'nın tabağından)

Tabi ki bir İkea klasiği olarak sıcak çikolata içtim :)


16.30
1 fincan sıcak çikolata!

Real'den balık aldık akşama balık yiyeceğiz. Bu kadro ne zaman bir araya gelsek mutlaka balık yeriz. 


20.30
1 adet fırında levrek
4-5 kaşık patates salatası
Roka ve yeşillikli salata (fotoğraftakinden fazla yedim)

22.00
1/2 elma

Toplam 2 litreye yakın su

Günün değerlendirmesi : 
Balık ve hindi yediğim için protein ağırlıklı beslendim diyebiliriz. Hareketli bir gündü sonuçta bütün İkea'yı gezdik...

17 Aralık Cumartesi

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

1 yorum:

  1. merhaba iki sey sormak istoyorum. birkere size hayranim cok dengeli besleniyorsunuz, ikincisi yediginiz levrekten biraz daha buyugunun yani bir butun levregin kalorisi nedir?? internette hep fileto yada 100 gram olarak veriliyor ben butun levregin gramajini bilemiyorum oysaki.
    ikinci olarak rahatsizlanmam sebebiyle 10 gundur beslenemiyorum denecek kadar az yedim, bu hemen bana yemeye basladigimda kiloyla doner mi? nelere dikkatetmeliyim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...