279. GÜN

24 Kasım Perşembe
 
Bugün Öğretmenler Günü :) tüm öğretmenlerimizin bu özel günü kutlu olsun...

08.45
1 fincan süt
1 dilim kaşar peyniri
2 dilim ruşeymli ekmek ile yapılmış tost

1 kupa kahve


Bugün Uzmantv ile çekimim var. Daha önceki programları izlemek için sayfamı ziyaret edebilirsiniz. Son 2 yıldır aralıklarla yapılan farklı konulardaki tüm video röportajları burada bulabilirsiniz. 

Çekimden önce hızla birşeyler yemem lazım evden yemek de getirmedim. Hemen ofisimin altında bulunan Ataşehir Değirmen'den sipariş verdim.

12.30
Ton balıklı salata
1 yuvarlak kepekli ekmek (2 dilim ekmek yerine geçiyor)

Çekim 13.00'de başladı 14.30'da bitti. Pek hazırlanamadığım için kendi performansımı pek beğenmedim ama bakalım nasıl olacak?

15.30
2 adet kuru erik
1 fincan Doğadan tarçın karanfil çayı

Bugün akşam bir diyetisyen arkadaşımla buluşup yemek yiyeceğiz. Onun ofisi Bağdat Caddesi'nde olduğu için işim bitince yanına gideceğim.

Biraz yürüyüş yapıp Cafe Cadde'ye geldik. 


20.00
1 porsiyon tatlı ekşi soslu tavuk (sosuna pirinçleri karıştırıp tüm sosu yedim)
1/2 kase pirinç (yağsız)

2 lokma ekmek ve zeytinyağı

22.00
1 fincan Irish coffee latte
ve yanındaki küçük tarçınlı bisküvi


Lafa o kadar daldık ki eve 00.30 da geldim, eşim çoktan yatmıştı. Nadiren böyle gezmelerim oluyor :)

Toplam 2 litre su

Günün değerlendirmesi : 
Bugün çok yemedim hatta az yedim diyebilirim. Ama yoğun çalıştığımda açlık duygum çok baskın olmuyor, her 2 öğünde de protein aldığım için tokluk hissim de yüksek kalmış olabilir. Caddede yürüyüş yapmamız çok iyi oldu. Hava çok soğuktu ama olsun...

24 Kasım Perşembe

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...