285. GÜN

30 Kasım Çarşamba

Kahvaltımı evde yaptım..

09.20
2 dilim Uno çok tahıllı ekmek
1 dilim kaşar peyniri ile yapılmış tost

1 fincan süt

10.00
1 kupa kahve-ofiste

Öğle yemeğimi sipariş vereceğim. Evde sadece tek porsiyon ıspanağım kaldı. Onu da akşam yemeyi düşündüğüm için getirmedim.

Değirmen menüsü

13.30
6-7 kaşık bulgur pilavı
2 kaşık yoğurt

Üst üste randevum olduğu için o kadar hızlı yedim ki. Menünün kalanını da yarın öğlen yiyeceğim.

Bir arkadaşım ziyaretime geldi.


16.00
1 kupa kahve
1 dilim Natura Valley elmalı crunch çok lezzetli bir ara öğün...

18.00
1 dilim wasa


20.30
6 kaşık  ıspanak yemeği
1 kase ev yoğurdum
1,5 dilim Uno çok tahıllı ekmek

Blog yazmaya devam...

21.30
1 kupa hasta çayım (şekersiz)
1 adet mandalina


22.30
1 parça Hoşbeş gofret

Toplam 2 litre kadar su


Günün değerlendirmesi :
O kadar yoğun bir gündü ki açlık bile hissetmedim. Aralarda su içtiğime mutluyum. Bu günlerde yine meyve yemeyi ihmal ediyorum. Akşam evde de yatana kadar blog yazdığım için yemeye vaktim olmuyor.

30 Kasım Çarşamba

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.kendinizeiyibakin.com
www.seraporak.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...