301. GÜN

16 Aralık Cuma

08.20
1 fincan süt
1 dilim kaşar peyniri
2 dilim Uno çavdar ekmeği ile yapılmış tost


09.00
1 kupa kahve-ofiste

Bugün ofis çıkışı arkadaşımla Palladium'a gittik. Öğle yemeği saatim çok geciktiği için çok acıktım. Ara öğün de yapamadım malesef...

Palladium'da Saray Muhallebicisi'nde

15.00 
1 kase tavuk suyuna şehriye çorbası (çorbada tavuk yoktu)
1 porsiyon tavuklu pilav

1 büyük bardak ayran
Turşuları da yedim tabi :)

Kahve molası...

17.00
1 kupa americano (Kahve Dünyası)
Kaşık çikolatanın sadece ucunu yedim sapını bıraktım, arkadaşıma da yedirmedim :) onu da diyete aldım 4 haftada 4 kg verdi bile...


Akşam arkadaşım ve kızı, Semra ve Berra, eşim ve ben olmak üzere yemeğe çıktık. Hazır Palladium'dayken Kitchenette'de yemek yedik. Biraz geç oldu ama...

21.30
1 lokma zeytinli ekmek
1 pizzanın 3/4'ünü yedim (bonfile parçaları ve parmesan peyniri vardı)
1 yudum bira (eşiminkinden)

Artık bu saatten sonra ne yiyeyim... Ama günlerdir sebze yediğim için bu akşamki seçimimden pişman değilim :)

Toplam 1,5 litre kadar su


Günün değerlendirmesi : 
Bugün yemek saatlerim çok düzensiz ve gecikmeli oldu o nedenle kötü hissettim. Ama öğünlerde güzel yedim diyebilirim. Pizza biraz geç geldiği için malesef geç bitirdim :( masada en son benim yemeğim geldi. Bugün normalden az su içtim. Su içmeyi çok severim. 

16 Aralık Cuma

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...