289. GÜN

4 Aralık Pazar

Bugün 11.00 de kalktım, işte böyle Pazarlar'ı seviyorum :)

12.00
1 fincan çay
1 yumurtanın sarısı ve beyazının yarısı
1,5 dilim beyaz peynir
2 adet közlenmiş çarliston biber
3 iri yeşil zeytin
Domates, salatalık
1/3 lavaş ekmeği
2 dilim beyaz ekmek

14.00
1 fincaz tek şekerli Türk kahvesi

Kardeşim gelirken birşeyler getirmiş ama sadece birer lokma alıp bırakacağım fazla hamur işi yemek istemiyorum.

16.30
1 lokma peynirli börek
1 lokma tahinli çörek
3 tane çiğköfte (dünden kalan)
1 fincan hasta çayı 

Biraz keyif yapıp yine klasik Pazar günü mutfağa kapanma saatim geldi. Bu akşam için körili tavuk, kayın (istiridye) mantarı, makarna, kıymalı bezelye yaparak görevimi tamamladım. Hafta içi durumu kurtardık sayılır...


19.00
4 kaşık körili tavuk (kırmızı ve yeşil biberli)
2 kaşık makarna (bunu İtalya'dan almıştım. Sanırım pişirmeyi beceremedim, çok geç pişti ve de lezzetsiz oldu. Yoğun bir hamur tadı var. Bu makarnadan anlayan bana yazsın çünkü paketin çoğunluğu duruyor)

2 kaşık istiridye(kayın) mantarı (çoğunluğunu ızgarada pişirdim sert oldu, yağda sotelediğim daha yumuşak ve lezzetli, marketlerde pahalı olan bu mantarı pazardan yarı fiyatına alabilirsiniz)
1 kaşık kıymalı bezelye (Berra'nın yemediği)


21.00
2 adet mandalina

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi : 
Tipik saatleri şaşmış ama kalorisi şaşmamış bir Pazar günü geçirdim. Dün akşam biraz kaçırdım diye bugün abartmadan yedim. Ev psikolojisine girip de ucunu kaçırmadım. Cumartesiler'in telafisi Pazar'dan başlar...

4 Aralık Pazar

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

2 yorum:

  1. blogunuzu pek beğendim, hepsine bakmadım ama 'Hayatım Diyet' başlığı
    iyi bir fikir! teşşekkürler

    YanıtlaSil
  2. bende karman çorman bir tavuklu mantar yaptım....ama szinki enfes görünüyor....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...