305. GÜN

20 Aralık Salı

07.30
3/4'e yakın çok tahıllı simit (üzerinde bolca ayçekirdeği vardı. Her zamanki simitçimiz gelmediği için biz de Piya marketten almak zorunda kaldık malesef.)
1 dilim beyaz peynir
1/2 dilim kaşar peynir

09.30-11.00
1 kupa Kahve ve çay

11.30
2 adet kuru kayısı

Arkadaşım Füsun Hanım çok güzel bir bulgur pilavı yapmıştı. İçine keten tohumu da serpmiş. Bu fikri beğendim :) Bulguru çok sevdiğim için sanırım şansım bulgurdan yana açık :)


13.00
1 kase yayla çorbası (buğdaylı)
5-6 kaşık bulgur pilavı
Salata

16.00
1 kupa rezene

19.00
2 tane fındık
2 adet kuru kayısı

Bugün eşimin beni almaya gelmesi geç oldu. O nedenle Semralar'a gidişimiz saat 21.00 oldu ve baya acıktık. Şansımıza kurufasulye pilav vardı.

21.30
8 kaşık kuru fasulye yemeği (valla hiç mütevazi olamayacağım, bizim ailenin kadınları mutfak işinden anlıyor :) annesinin kızları...)
4 kaşık pirinç pilavı

22.30
1 fincan ıhlamur

Toplam 2 litre kadar su

Günün değerlendirmesi : 
Bugün baklagil ve tahıl günü oldu. Her iki grubu da çok sevdiğimi takip edenler bilir. İç Anadolu insanı olunca bu besin grupları ile aranız daha iyi oluyor :) çok yemek seçen insanları anlayamıyorum...
Annemin gönderdiği paketleri aldık :) bu kadar ıspanaklı börek yapılmaz ki ama anne ya! Kilo almamaya çalışıyoruz devamlı...

20 Aralık Salı

Diyetisyen Serap Orak Tufan

www.seraporak.com
www.kendinizeiyibakin.com

10 yorum:

  1. kaşar peynirinizin markası nedir?

    YanıtlaSil
  2. light olanı mı ? ve fotoğrafını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. light'ını mı tercih ediyorsunuz tam yağlısını mı?

    YanıtlaSil
  4. Asla light ürün almam, çok gereksiz...Normal ürün yiyip porsiyonunu ayarlama taraftarıyım.

    YanıtlaSil
  5. Ya Serap kusura bakmayın ama bu nasıl soru sorma biçimidir, bu nasıl yardım almak için rica etmektir, bu nasıl bir tarzdır, nasıl bir seviyedir ve bu sizdeki nasıl bir sabırdır, profesyonelliktir, affınıza sığınıyorum ama gerçekten bazen inanamıyorum, anlamakta çok güçlük çekiyorum, size kucak kucak sevgi ve saygı yolluyorum, tekrar tekrar teşekkürler bizlerle paylaştığınız her satır için, bilin ki ben ve benim gibiler için çok degerli, şahane bir iş yapıyorsunuz...

    YanıtlaSil
  6. Asıl siz harikasınız, ve beni takip eden tüm değerli ve saygıdeğer insanların hatrına profesyonelliğimden ödün vermemeye gayret ediyorum. Burada yayınlamadığım o kadar seviyesiz yorumlar var ki yayınlasam şaşırır kalırsınız. Ama beni ve yaptığım işi ciddiye almayanları ben de hiç ciddiye almıyorum sorun da kalmıyor :)
    Bu blog işine girdikten sonra insanları gerçekten tanıma fırsatı buldum. Bu deneyim de bana yeter de artar...
    Sevgilerimle Ayşe Hanım :)

    YanıtlaSil
  7. süper bir blog insanının canı hiç sıkılmıyor blogunuz sayesinde :) daha bol fotoğraf çekerseniz süper olur :)

    YanıtlaSil
  8. blogunuzu yeni kesfettim gercekten cok guzel bi is yapiyosunuz hergun takipteyim bundan sonra

    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. insanlara diyet listelerine bağlı kalmadan porsiyon kontrolu ilede herseyden zevk alıp yenebileceğini öğretiyorsunuz.hergun muhakak blogunuza bakıyorum ve merakla okuyorum:)benıum bır sorum olucak cok kacırdıgınız akşamlarda ertesi gun nasıl dengelıyorsunuz?ekmegı mı kısmak gerekır?ayrıca bu ara bıle bıle cok yıyıp kılo alıyorum nasıl olsa werıcem dıe bunun ustesınden nasıl gelebılırım?(ceylan)şimdiden teşeküürler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...